Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2018 09:00 - Българските роби
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 3717 Коментари: 20 Гласове:
29

Последна промяна: 06.03.2018 09:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Те работят. Работят много. Много от тях имат основно образование, но има и хора, които са учили доста, имат дипломи, но нямат перспектива. По-възрастни са, имат деца или болни родители. Клетници, изхвърлени от системата. Изхвърлени от борсата. Изхвърлени от обществото. И работят далеч. Това са българските роби. Но не роби на условията там, а роби на живота си - тук!...

------------------------------------------------------------------------------------

http://ikrabulletin.wixsite.com/bulletin/single-post/2018/03/06/%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%B8


---------------------------------------------------------------------------------------







Гласувай:
30



1. vaquero - ikra,
06.03.2018 09:52
"Но не роби на условията там, а роби на живота си - тук!"
Това е същността.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Икра!
06.03.2018 11:02
Много силно и едновременно с това - точно!

Хубав ден!
цитирай
3. ikra - Да, за съжаление!
06.03.2018 16:20
vaquero написа:
"Но не роби на условията там, а роби на живота си - тук!"
Това е същността.

цитирай
4. ikra - Здравей, приятелю!
06.03.2018 16:23
leonleonovpom2 написа:
Много силно и едновременно с това - точно!

Хубав ден!

Гледах го няколко пъти и се опитах да влезна в същността на изказа. Наистина случващото се е много тревожен факт...
Спокоен ден!
цитирай
5. ikra - Коментара на Светослав Иванов...
06.03.2018 16:26
Коментара на Светослав Иванов е много стойностен. Гледайте го докато не са го свалили. Коментарът му наречен "Патриотизмът днес" вече го няма в ютуб.
цитирай
6. emi1ts - Много
06.03.2018 17:41
горчиви истини изрича водещия Светослав Иванов и още по-болезнено е осъзнаването ,че причините за тези последствия са сложни, комплексни, взаимосвързани и поне според мен скоро няма да се намерят добри решения !Още повече ,че не се вижда никакъв интерес и загриженост от управниците ни от бизнес средите и от всички от които зависи това да се промени!
цитирай
7. ikra - Да, горчиви истини!
06.03.2018 19:44
emi1ts написа:
горчиви истини изрича водещия Светослав Иванов и още по-болезнено е осъзнаването ,че причините за тези последствия са сложни, комплексни, взаимосвързани и поне според мен скоро няма да се намерят добри решения !Още повече ,че не се вижда никакъв интерес и загриженост от управниците ни от бизнес средите и от всички от които зависи това да се промени!

цитирай
8. kvg55 - ikra,
06.03.2018 20:44
Нямам мнение за Иванов, че е способен да каже нещо, което не е одобрено от либерастията.
цитирай
9. ikra - Може и да си прав...
07.03.2018 10:55
kvg55 написа:
Нямам мнение за Иванов, че е способен да каже нещо, което не е одобрено от либерастията.

Може и да си прав, но някои негови коментари са доста силни и верни.
цитирай
10. lion1234 - Ах, ние, клетите роби!
07.03.2018 12:53
Вече 14-та година съм ,,роб'' в Лондон. Работя чистач в метрото за ,,мизерните'' 1500 паунда, живея в квартира за ,,скромните'' 400 паунда. и тъй като наближавам вече 60-те, нека споделя, че пенсията ми също се очертава повече от ,,скромна'': 150 паунда на седмица към настоящия момент. Ама, аз съм си виновен, след като захвърлих престижното учителство в България: щях да получавам цели 750лв. заплата и безпроблемно да покривам нуждите си за ток, вода, храна, облекло и пр.
цитирай
11. litatru - 10. lion1234 - "Ах, ние, клетите роби!"
10.03.2018 07:42
Прав сте, lion1234 .
"Демокрацията" Ви позволи да избирате къде да живеете, но вече над 25 години болшинството българи нямат средства за храна и консумативи, затова само по телевизията се наслаждават на родното море, прекрасните ни планини и езера... а също и на чужбина.
(Всеки иска да е "роб" в чужбина, но повечето не могат да стигнат до там, главно по финансови причини).
Поздрави от жена, която не робува и вече не симпатизира никоя партия!
Литатру
цитирай
12. litatru - С други думи
10.03.2018 07:49
и двамата си имате основания за коментарите!
Поздравления на Икра за щекотливата тема!
С добро - Литатру!
цитирай
13. ikra - Не знам кое е по-рентабилно, там вече вие ще си прецените...
10.03.2018 10:33
lion1234 написа:
Вече 14-та година съм ,,роб'' в Лондон. Работя чистач в метрото за ,,мизерните'' 1500 паунда, живея в квартира за ,,скромните'' 400 паунда. и тъй като наближавам вече 60-те, нека споделя, че пенсията ми също се очертава повече от ,,скромна'': 150 паунда на седмица към настоящия момент. Ама, аз съм си виновен, след като захвърлих престижното учителство в България: щях да получавам цели 750лв. заплата и безпроблемно да покривам нуждите си за ток, вода, храна, облекло и пр.

Спокойни почивни дни!
цитирай
14. ikra - Да, "демокрацията" позволи на населението да напуска безпроблемно страната...
10.03.2018 10:40
litatru написа:
Прав сте, lion1234 .
"Демокрацията" Ви позволи да избирате къде да живеете, но вече над 25 години болшинството българи нямат средства за храна и консумативи, затова само по телевизията се наслаждават на родното море, прекрасните ни планини и езера... а също и на чужбина.
(Всеки иска да е "роб" в чужбина, но повечето не могат да стигнат до там, главно по финансови причини).
Поздрави от жена, която не робува и вече не симпатизира никоя партия!
Литатру

Да, "демокрацията" позволи на населението да напуска безпроблемно страната. И не само позволи, но и един вид принуди, но това е дълга тема на дебат. Виждаме как населението на страната буквално се стопи, и продължава този процес. Ако всичко е толкова розово, както ни се представя статистически от медиите и политическите среди, то това не би продължавало да се случва...
Приятен ден за деполитизирания съблогър :)
цитирай
15. ikra - Несъмнено е така - всеки има своите аргументи :)
10.03.2018 10:41
litatru написа:
и двамата си имате основания за коментарите!
Поздравления на Икра за щекотливата тема!
С добро - Литатру!

цитирай
16. emi1ts - В България
10.03.2018 10:57
както и навсякъде по света си имаме наши проблеми за решаване !За мен е ясно и без съмнение че те ще се решат от хора ,които я обичат!Колкото повече сме толкова повече потенциал ще има за осъществяване на този мечтан и за мен просперитет на родината ни!Това няма да стане нито бързо нито лесно!Както за всяко важно нещо в живота човек трябва да влага много усилия,търпение и да вярва в осъществяването му!Поздрави!
цитирай
17. ikra - Привет!
11.03.2018 14:06
emi1ts написа:
както и навсякъде по света си имаме наши проблеми за решаване !За мен е ясно и без съмнение че те ще се решат от хора ,които я обичат!Колкото повече сме толкова повече потенциал ще има за осъществяване на този мечтан и за мен просперитет на родината ни!Това няма да стане нито бързо нито лесно!Както за всяко важно нещо в живота човек трябва да влага много усилия,търпение и да вярва в осъществяването му!Поздрави!

Да, проблеми наистина имаме... Надявам се тези, които я обичат истински да успеят да направят нещо съществено за народа и страната. Защото богатството на всяка държава са неговите граждани...
Приятен ден!
цитирай
18. litatru - Драги, Икра! Да,
11.03.2018 16:54
аз не симпатизирам и никога не съм робувала на политически партии, но симпатизирам на голяма част от хората. Тази голяма и прогресивна част е без престъпници и на нея се крепи България. Тази част се нарича НАРОД. Но по времето на "добруването" на един (най- висш) политик, народът ни бе прекръстен от този политик "говеда". Видя се по телевизията и после всичко бе потулено, но народната памет е много силна! Народът трябва да пази името си неопетнено, чрез постъпките си и с ума си. В Родината ни умните хора са поставени в изолация и тотално неглижиране. Защо? За да не пречат, за да не казват истината, за да не опонират на нередностите, които вършат партийните чиновничета, докопали сладкия кокал. По този повод сега, ще пусна в "моя" блог на блога едно кратко метафорично стихотворение. Не хапе, но разкрива част от сегашното ни ( вече - над 25 години) състояние. Надявам се да бъда правилно разбрана.
С голямо уважение към Икра и съблогърите ми - Литатру!
цитирай
19. ikra - Приятна вечер :)
11.03.2018 20:33
litatru написа:
аз не симпатизирам и никога не съм робувала на политически партии, но симпатизирам на голяма част от хората. Тази голяма и прогресивна част е без престъпници и на нея се крепи България. Тази част се нарича НАРОД. Но по времето на "добруването" на един (най- висш) политик, народът ни бе прекръстен от този политик "говеда". Видя се по телевизията и после всичко бе потулено, но народната памет е много силна! Народът трябва да пази името си неопетнено, чрез постъпките си и с ума си. В Родината ни умните хора са поставени в изолация и тотално неглижиране. Защо? За да не пречат, за да не казват истината, за да не опонират на нередностите, които вършат партийните чиновничета, докопали сладкия кокал. По този повод сега, ще пусна в "моя" блог на блога едно кратко метафорично стихотворение. Не хапе, но разкрива част от сегашното ни ( вече - над 25 години) състояние. Надявам се да бъда правилно разбрана.
С голямо уважение към Икра и съблогърите ми - Литатру!

цитирай
20. lion1234 - С удоволствие проследих дискусията
13.03.2018 15:36
по темата. Премерените и смислени коментари доказват, че трезвостта и здравият разум в обществото ни са факт. Споделям това, в противовес на коментара на журналиста Св. Иванов, в който са налице твърде погрешни и опасни генерализации. Какво имам предвид: да определиш българите, работещи в чужбина, като роби е не само погрешно, но и опасно, доколкото разделя и противопоставя обществото ни на ,,външни'' българи-роби и на ,,вътрешни'' българи-роби. Следващият пример на манипулация, касаещ цветарската ферма в Корнуол: от драмата на семейство, измамено от българска фирма-посредник да заключиш, че работодателите в Англия са робовладелци, а работещите - роби с мизерни условия на труд и заплащане е крайно некоректно: в. ,,Дейли мейл'' бе публикувал илюстриран материал, отразяващ протест на стотици работници в защита на своя работодател, собственик на същата тази цветарска ферма. Изданието припомня също така, че надниците на работниците са достигали на моменти от 160 до 240 паунда на ден!. В резюме: да представяш частен случай като всеобща практика е и невярно и вредно.
Колкото до робството, за мен то е повече състояние на духа: можеш да живееш в робство/ да получаваш 10 пъти по-малка заплата от средния европеец, напр., си е икономическо робство/, но да не си роб. Доказателство за това е съблогърката Литатру. И аз най-искрено желая на нея и на всички наши сънародници възможността да осъществят правото си на достойно заплащане и да отвоюват икономическата си независимост. Знам, че не е лесно нито у нас, нито в чужбина, но ние просто сме ,,осъдени на свобода'' и всичко е в нашите ръце!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4756869
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49113
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031