Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2015 16:56 - Подстрекавани и насъскани от гнусните и абсурдни статии
Автор: hello Категория: История   
Прочетен: 2710 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.05.2015 17:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Подстрекавани и насъскани от гнусните и абсурдни статии и писания по вестниците и коментарите по телевизиите,както и от полицайки, преоблечени като санитарки и сестри убедили всички в болницата, че ние със съпруга ми сме престъпници и мошеници да не обръщат внимание какво става с нас, в най-тежкия момент от живота ни,когато детенцето ни умираше те се пръвърнаха в истински зверове!Пуснаха музика и танцуваха кючек пред мен-пред леглото ми в стаята ми.Аз плачех и се разкъсвах от болка,а главният лекар се криеше-заявиха ми само че чакат детето да умре и че нищо не може да се направи.

В този страшен момент,в този ад БОГ не ме остави.

Само за части от секундата видях прекрасна,излъчваща сияние ЖЕНА,която ме галеше по косите както Майка гали чедото  си,която каза:

„Лидия, заради туй че устоя до край на това страдание и не посегна на плода в утробата си,Бог никога няма да те изостави.......

Докато ме галеше  по косата ,отне всяка болка от душата и тялото ми.Внезапно в стаята влетя светецът Отец Станой от църквата Св.Александър Невски, който ми донесе храна.Тъй като тези хора бяха направили умишлено да нямаме никакви приходи,за да ни отнемат децата.Донесе ми пиле,кисело мляко, плодове и много други неща.Велик поклон пред чистата му и свята душа!Той ни е помагал много пъти!Липсват ни топлите му,дръзновени молитви Пред БОГА.Сега той е в рая и заслужено се наслаждава на Божията пречиста любов и познание като не престава да се моли за нас.Поклон!

В същото време се опитаха да убият съпруга ми –поет-композитор Митко Енчев Димитров в ареста няколко дни,след като прехвърли на Българската Православна Църква чрез Държавен Вестник насрещните вземания по договорите си с Украйна за 30 години от дружеството,което той лично създаде с помощта на наши верни съратници и най-вече  с помощта на нашите родители.

Заради тези разработки полицията и Анна Нейкова от социалното в Пирдоп непрекъснато тормозеха семейството ми.Тормозеха ни и всички съседи,насъскани от същите тези” хора” .Тормозеха дъщеричката ми в училище.Биха я и я ритаха в тоалетната на училището етнически българи,събаряха я няколко пъти по стълбищата, в резултат на което направихме и спешна операция.

Върха на всичко беше, когато неин съученик и острига косата  и я заплаши,че ще я убие с пистолета на баща си.Когато изключиха тока ни осем месеца сина ми всяка вечер почти си гълташе езика

Когато майка ми Мария Стойчева Караиванова излезе от болницата в Пирдоп,аз предупредих Анна Нейкова и социалното с писмо да спрат тормоза ,защото ще я уморят!Но те не спряха и умориха святата ми майчица,която се грижеше за баща ми 26 години безотказно и вярно,а той беше парализиран и не можеше нито да говори,нито да ходи.Майка ми Мария е жената,която си даде парите за операцията,за да го има дружеството МТБ „Еврокапитал”АД София.Благодарение на Нея напечатахме акциите.Закрилник на това дружество е Свети Николай Мирликийски Чудотворец и всички български и руски мъченици,пролели кръвта си за вярата и отечеството ни.Пророчествата следваха едно след друго и аз реших да се видим с Дядо Добре от село Байлово и да го попитам дали са истинни.Тръгнахме инцидентно с други хора,които ме уверяваха,че няма да го намерим ,защото той не бил ходил от месеци в св.Александър Невски и в София,заради това,че журналстите го търсели за интервюта.Но аз със сърцето си вярвах,че Той ще е там. Не го бях виждала,но вече го обичах като баща и чувствах,че и Той ни обича.Когато пристигнахме пред църквата в София моите съграждани ми казаха,че ще ме чакат отпред,тъй като го нямало вътре.Когато наближих огромната дъбова врата на храма сърцето ми заби много силно.Помолих БОГ да ми даде сили чувствах се недостойна за тази среща.Жената, която продаваше свещичките ме посрещна с думите;”Вие откъде знаете, че той ще бъде днес тук-от много отдавна го няма”!?

Забравих всички болки и обиди,когато Дядо Добре ни прегърна със сина ми и каза;Чаках ви!Бог ми каза.

Разказ му всичко,за пророчествата му казах ,че се съмнявам да не са от тъмните сили.Той каза;-Истина е и ще стане всичко.Всичко записвай!За съпруга ми каза;Митко е най-полезният човек за България и държавата от всички политици;.Следващият път,когато се видяхме ми подари книгата-„Сказание за земния живот на Пресвета Богородица”и ми каза ; Не се страхувайте!

Не знаеш колко много Бог ви обича,Бог ви пази.!Помоли се и каза;Следвайте ме..............Докато се молеше аз с ужас видях как той се издигна толкова високо във въздуха-над колите,автобусите,достигаше върховете на дърветата почти.Приличаше на огромен великан.В този момент аз разбрах че БОЖИЯТА ЛЮБОВ ПО МОЛИТВИТЕ НА ДЯДО ДОБРИ ОБГРЪЩАШЕ ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ.

Дядо Добри ми каза,че Бог обича всеки човек,който следва доброто!+++





Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hello
Категория: Музика
Прочетен: 573839
Постинги: 221
Коментари: 2
Гласове: 177
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031