Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2015 22:27 - Буца Кал - Стихосбирка трудни времена - поет композитор Митко Енчев Димитров
Автор: hello Категория: Поезия   
Прочетен: 1553 Коментари: 0 Гласове:
0



                 “БУЦА  КАЛ”….!?

                / Разговор, откровение с Господ Бог/

 

АЗ Съм Бог и твоята съвест…,

твоята душа, морал и свян…,

любовта , живота , кръста…,

ти си само  - “БУЦА КАЛ”….!?

 

Света , Вселената  е Моя…,

от кал съм те създал…,

Вдъхнах ти душата Своя…,

Ти  си брата на Адам…!?

 

Аз създадох  теб и Ева …,

Бяхте - моите деца…,

Имахте и дом, деца и нива…,

сега сте просяци в света…!?

 

Този свят не ви харесва…,

не защото Аз съм го създал…,

Сътворението ви заплесва…,

виждаш  и не вярваш че си кал…!?

 

Жал ми е за вас – любимци мои…,

Пратих ви Иисус да ви спаси…,

Помнете , няма да сте роби..,

Пътя си избирате – сами..!?

 

Бъдете търпеливи на земята…,

стълба към небесният ми свят…,

свят без грях и без лъжата…,

там човек , е вечно млад…!?

 

Стихотворението е посветено на българския народ – на всички политици през 23 годишния преход и на хората от ДС ,които се самозалъгват , че лъжата към народа не са “смъртен грях” !!? Време е за размисъл - братя и сестри….Но има все пак надежда – ОБЕДИНЕНИЕ НА НАРОДА…!
Автор;композитор Митко Енчев. 
Димитров.
Гр.Москва.
Забележка; Стихосбирката изпращам по куриер на съпругата си Лидия да я публикува в българските сайтове!




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hello
Категория: Музика
Прочетен: 573758
Постинги: 221
Коментари: 2
Гласове: 177
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031