Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2012 21:55 - БЕЗЗАКОНИЯ И АНАРХИЯ В СЪД, МВР ИПРОКУРАТУРАТА...!!!
Автор: hello Категория: Политика   
Прочетен: 2712 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.10.2012 18:04


ДО ПРЕЗИДЕНТА НА Р.БЪЛГАРИЯ Г-Н РОСЕН ПЛЕВНАЛИЕВ И ВИЦЕПРЕЗИДЕНТА Г-ЖА МАРГАРИТА ПОПОВА КОПИЕ ДО                                         НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ                                         НА  Р.БЪЛАГАРИЯ   ПЕТИЦИЯ И  ЖАЛБА От Председателя на НС на МТБ”Еврокапитал”АД-София и Председател на Партия "ОЗБ България” композитор Митко Енчев Димитров , член на "Музикаутор”АД-София и Правно основание;чл.45,в вр.чл.4,чл.5, в вр.  с чл.19,чл.12,чл.,чл.41,чл.48,чл.54, ал.1,2,3,чл.57,чл.6,чл.31,ал.2,ал.3 от Консти туцията на Р.България и в вр.с незаконни дела срещу мен ,заведени от политически и икономически опоненти!                 Уважаеми ГОСПОДИН ПРЕЗИДЕНТ, ГОСПОЖО ВИТЦЕ ПРЕЗИДЕНТ, Обръщам се към Вас със най - голямото си уважение  като избраници на българския народ и в полза на Р.България….!       От много време правя безуспешни опити да заинтригувам Първата и Втората институции в страната ни , но за съжаление нито една от тях не ме допуснаха до  себе си може би по обясними причини – ТЕ СА ПОРЪЧИТЕЛИТЕ НА ФАЛШИВИТЕ ДЕЛА СРЕЩУ МЕН….,както гърмяха в медиите и телевизиите и се коментират какви ли не лъжи за мен и моята дейност - като Председател на  НС на МТБ”Еврокапитал”АД-София….!?ЛЪЖИ , ЛЪЖИ И ПАК ЛЪАЖИ…,това е обичайната политика на Иван Костов и Сие “ОЛИГАРСИ” ,които унищожиха всичко и всеки който се изправи срещу тях…, в това число и мен и моето семейство и се опитаха да унищожат и МТБ”Еврокапитал”АД-София , но в дружеството членуват – Русия,Унгария, Израел , САЩ, Великобритания - чрез физически лица,Украйна притежава 18.625 % , евреите по целият свят и много други физически и юридически лица...!Така че на Костов не му се отдаде да ни смачка...!!!? Но нека да Ви разкажа в резюме за целите и намеренията на дружеството, както и на мен и честните хора, които останаха верни на идеите и родината ни. Дружеството е създадено в не много далечната 1996/7 година от група ентусиасти  и родолюбиви българи , в това число и семейството на моята кума Тодорка Тодорова Герова , която по моя преценка е най - трудолюбивия и всеотдаен човек и патриот както и брат ми Илия Димитров , както и моето семейство жена ми Лидия Караиванова-Димитрова и майката Мария Караиванова , която почина наскоро от притесненията на Костов - чрез неговите агенти и полицейщина.. !Но ако тази жена майката на Лидия , не си беше дала парите за направата на зъбите си за напечатването на акциите на дружеството, както и Малинка от Елин Пелин и огромния труд , на Тодорка Герова – да посреща и приема в собствения си дом  служебно хора , които работеха за регистрацията на дружеството и по неговата реализация на пазара, това дружество нямаше да го има в реалния свят…!? А, то бодеше много в очите на враговете на Р.България, защото причините за създаването и целите на дружеството бяха следните ,а именно; 1.Аз се обявих пръв по телевизии и медии като кандидат Президент през 1996г. , срещу разграбването на държавната собственост и предвидих , че за трудолюбиви хора в държавата ни няма да има поминък , както се вижда от действителността!? 2.За създаването на дружеството се придържах изцяло към Конституцията и закона както подобава а именно; чл.4,чл.5,чл.19,чл.12,чл., чл.41 , чл.48,чл.54,ал.1,2,3, чл.57, чл.6, чл.31,ал.2,ал.3 от Конституцията на Р.България, за да бъде то напълно не противоконституционно и се стараех да бъда честен и да не нарушавам както закона така и гражданския морал!!! 3.Привлякох към дружеството и мои стари близки високопоставени хора от целия свят – като бившия посланик на СССР – Леонид Петрович Онул – сега съветник на Президента на Украйна и в момента притежава 18.625% от общия капитал на дружеството,като всяка година той трябва да плаща на мен до 3.5% -наем и 50 % от печелбата , след приспадането на всички разходи ,като капитала на дружеството  е;50.000.000.000. лева - деноминирани ! Спомням си разговора със секретаря на Костов , че не е възможно той да намали - деноминира капитала на дружеството от 50.000.000.000 лв., на 50.000.000л., тъй като аз му казах , че не е възможно да побере участието само на Югославия - 4.000.000.000 милиарда щатски долара, да ги вмести в уставният капитал от 50.000.000 –петдесет милиона лева и той от тогава още повече ме намрази и преследва, дори направиха опити да ме убият в ареста , през 2002/3г!?! 4.Една от особените ми цели и мечти беше, след като създадем дружеството и то заработи и започнем да печелим , да закупя и погася ВЪНШНИЯ ДЪЛГ НА БЪЛГАРИЯ!? 5.Другата ми цел , която и обявих по телевизията в гр.Пловдив през 1999г. ;че исках да раздам на целия български народ без изключение от вероизповедание , по една акция от 1.000 български лева-деноминирани!За да може всеки български гражданин да участва в дейността на дружеството и да не просят по улиците , а и държавата да може да си събира данъците, за да се пълни държавния бюджет…!А това вече не е утопия в света , даже и сега вече го има в китайска провинция ,в която всеки гражданин на града е акционер на подобно дружество и притежават в банките по лични сметки по 200-300.000 щ.д…!?Но тук направиха закон , с който това ми намерение се тълкува вече, едва ли не като наказателно престъпление;”Закона за изборите и купуване на гласове”! Но всичките ми добри намерения бяха осуетени със закони , които унищожават  частния и среден бизнес в България! Въпреки всичко аз прехвърлих акциите си със ДДУЦК –Договор за доверително управление на ценни книги, обявен в ДВ.бр.112,стр.115-2003г., в който обявих и че прехвърлям 90% от насрещните си вземания по договори с Украйна , на Българската Православна Църква , с цел да запазя Християнската същност на Държавата ни Р. България и да остане поне една малка част , която да не може да се пипа от “Олигарсите и престъпниците , облечени във власт!!!? 6.Автор съм на ноу - хау – Еко двигател – който е разработен и му предстоеше през 2002г. да бъде патентован , но моите врагове и враговете на България  ме арестуваха – незаконно и ми наложиха също незаконно МНО”Задържане под стража”за фалшивите дела които се водят срещу мен…, а именно; 1а.Сл.д.580 на ОП-Пловдив- За ограбения завод край гр.Сливен за производство и бутилиране на безалкохолни напитки , който завод забележете е придобит по незаконен начин от ТПК”Сезони”Сливен , като са извадили едната поточна линия и са я продали, със парите са платили вземането на Д.А. Държавни вземания – сумата от 120 хиляди щ.д., а поточната линия струва 2.500.000 нови деноминирани лева , къде е разликата и чии престъпления прикрива ОПП –Карабойчева !?Къде е в момента Директора на Агенцията по държавни вземания –разбира се той  е избягал в чужбина , за да не носи наказателна отговорност….!?Кой пие и , кой не плаща…,А!?Аз ли съм виновен ? Защо водят дело срещу мен, когато други крадат , защо тях не обвиняват ,  а мене обвиняват….!? Но за съжаление това е истината и правосъдието в Р.България. 2а.Делото НОХД на с-в 100 - в СРС- е също незаконно, защото обв. По чл. 251 от НК не съвпадат със законността , тъй като въпросните прокурори и следователи  не са прочели добре договорите със Душан Стоич –Лимасол Кипър , защото същите тези договори нямат правна стойност, те са консултански , а във тях аз съм се подписал , като Председател на НС на МТБ”Еврокапитал”АД-София и забележете , тези прокурори и следователи и полицаи или не могат да четат или са неграмотни , тъй като в ТЗ чл.252 –Председателя на НС няма представителна власт и не представлява дружеството пред трети лица…неговия подпис не важи в банки и учреждения и др. представителства!? Той има само отношения с УС на дружеството! 3а.В този смисъл по същото това дело по обв. на СРП за измама на граждани ,с цел лично облагодетелстване  аз съм обвинен в престъпление , но как след като всички свидетели на Прокуратурата са набрани - незаконно от “Арестуваната книга” иззета при ареста ми през 2002г.-при това незаконно и всички били принудени от полицията и прокуратурата да лъжат , както твърдят самите те;”- че съм ги измамил и не са акционери”! При това всички те са акционери видно от тази книга, а да не коментираме , че тези всички “лъжесвидетели” присъстват като акционери в Централния Депозитар на Р.България-3887, МТБ”Еврокапитал”АД-София-емисия-BG-1100056065 ,булстат;115116378,д.№1165799263!Може да се провери!!! Питам Ви господин Президент ,госпожо  Маргарита Попова –Вие като специалист работил в съдебната система , как така е престъпление да се трудиш , след като всички тези въпроси са регламентирани със закона и Конституцията на Р.България!!?За какви престъпления тогава ме преследват…!? Ако ми позволят да реализирам еко-двигателя - България ще стане единствената страна в света , независеща от енергийната политика на света…!? Представете си еко автомобила който вие подкарахте пред Президенството! Ако на този автомобил се качи моя еко двигател, този автомобил няма да спира да зарежда никъде !Чрез тази моя разработка ще да се задоволят нуждите на населени места, предприятия, заводи и др., няма да се използват кабелни далекопроводи , а всичко ще бъде на принципа на лично и регионалното захранване с електроенергия…, а това не е никак малко за икономиката на една малка държава като Р.България!?Не бива да се бави този процес , защото Япония , а и не само тя искат да закупят лиценза на еко двигателя, ще се получи същото както с Джон Атанасов -гордеем се че е българин , но не българите , а американците използват авторските права във връзка с  постиженията му….помислете си!? Ако желаете да водим някакви разговори относно гореизложеното и тези хубави намерения да станат реалност, ще Ви моля да ми бъде гарантирана сигурността ми , като ми издадете “Документ срещу наказателно преследване - до живот”! Вие решавате!!!                        С уважение; композитор Митко Енчев Димитров , член на "Музикаутор”АД-София Председателя на Партия "ОЗБ България” и Председател на НС на МТБ”Еврокапитал”АД-София. Забележка; Документите изпращам по куриер на съпругата си Лидия Димитрова , за да ги предаде на когото трябва , като прикрепи към тях и CDна сборен албум на Дует Ало.…!!!  








Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hello
Категория: Музика
Прочетен: 573702
Постинги: 221
Коментари: 2
Гласове: 177
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031