Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2013 12:07 - До МОН - БЛАГОДАРСТВЕНО ПИСМО И ЗАЯВЛЕНИЕ
Автор: hello Категория: Политика   
Прочетен: 2620 Коментари: 0 Гласове:
1



                                                                                                        ДО МОН

НА ВНИМАНИЕТО НА МИНИСТЪРА

копие

ДО

Директора

на СОУ “Св.ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ “

2080 гр.Златица, Обл.Софийска,ул.”В.Левски” №2,тел. 0728/66181-Дирекция; 07128/66271-канцелария   ГР.ПИРДОП.

ПРАВНО ОСНОВАНИЕ; чл.45 и 

чл.47 , ал.(1), ал(2) от Конституцията

на Р .България и в вр. С писмо от МОН

с изх.№94/ЛЛ-216, в вр. с “регламента

в чл.(1) от ППЗНП,че освен традиционната

дневна и вечерна форма на обучение

децата  могат да се обучават и

ДИСТАНЦИОННО И ИНДИВИДУАЛНА ФОРМА;л

И във връзка със Заповед

№85/13.12.2011г.от Директора на СОУ “Св.ПАИСИЙ

ХИЛЕНДАРСКИ “2080 гр.Златица –за

това ,че спаси децата ми от СМЪРТ;

 

БЛАГОДАРСТВЕНО ПИСМО И ЗАЯВЛЕНИЕ  

От

Лидия Иванова Караиванова –Димитрова – ЕГН , живуща в гр.Пирдоп ул.Чавдар Войвода 18 – ПОЩЕНСКА КУТИЯ № 15 гр.Златица - МАЙКА на Мария Йоана Миткова Димитрова - ученичка от 4 ти   клас и Серафим Митков Димитров - ученик от 3 ри  клас от СОУ “Св.ПАИСИЙ

ХИЛЕНДАРСКИ “2080 гр.Златица;

               УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН МИНИСТЪР ,

                 УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА..,

    ОЩЕ ВЕДНЪЖ ИЗКАЗВАМ СВОЯТА БЛАГОДАРНОСТ ЗА ВИСОКИЯ ПРОФЕСИОНАЛИ ЗЪМ НА ВАШАТА ПОДЧИНЕНА  Г-ЖА НЕЛИ СТЕФАНОВА - ДИРЕКТОР НА СОУ “СВ. ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРС КИ  гр.Златица И НА УЧИТЕЛСКИЯ КОЛЕКТИВ , КОЕТО ПИСМО СЪМ ПУБЛИКУВАЛА И В ИНТЕРНЕТ ПРОСТРАНСТВОТО ЗА ПРОЯВЕНОТО РАЗБИРАНЕ НА ПРОБЛЕМА , КОЙТО ИМАХА МОИТЕ ДЕЦА И АЗ, ВСЛЕДСТВИЕ НА ПОСТАВЕНИТЕ ИМ НЕПРОВЕРЕНИ ВАКСИНИ И УМИШЛЕНИЯ ТОРМОЗ ОТ СТРАНА НА НЕДОБРО СЪВЕСТНИ СЛУЖИТЕЛКИ НА СОЦИАЛНОТО МИНИСТЕРСТВО  НА МЕСТНА ПОЧВА В ГР.ПИРДОП , КОЕТО СТАНА ПРИЧИНА ЗА ПРЕМЕСТВАНЕТО НА ДЕЦАТА МИ В ДРУГО УЧЕБНО ЗАВЕДЕНИЕ , А И СЪЩИЯ ТОЗИ ТОРМОЗ ОТ СТРАНА НА СОЦ. СЛУЖИТЕЛИ  СТАНА ПРИЧИНА ЗА СМЪРТТА НА МАЙКА МИ МАРИЯ КАРАИВАНОВА , КОЙТО СТРЕС ТРУДНО БЕШЕ ПРЕЖИВЯН  ОТ ДЕЦАТА И МЕН И ДО ДНЕС , НО С ПОМОЩТА НА ТАЗИ ВЕЛИКОЛЕП НА ПРОФЕСИОНАЛИСТКА  Г-ЖА ДИРЕКТОРКАТА НЕЛИ СТЕФАНОВА И ТРИТЕ ВЕЛИКОЛЕПНИ УЧИТЕЛКИ - Г-ЖА БОРЯНА КАМЕНОВА - УЧИТЕЛКА НА ДЪЩЕРЯ МИ МАРИЯ - ЙОАНА МИТКОВА ДИМИТРОВА И Г-ЖА ЕМИЛИЯ ТОДОРОВА - УЧИТЕЛКА НА СИНА МИ СЕРАФИМ МИТКОВ ДИМИТРОВ И УЧИТЕЛКАТА ИМ ПО АНГЛИЙСКИ ЕЗИК ДЕЦАТА МИ ПРЕМИНАХА В ПО - ГОРНИ КЛАСОВЕ , КАТО ПОКАЗАХА МНОГО ДОБЪР РЕЗУЛТАТ ПРИ УСВОЯВАНЕТО НА УЧЕБНИЯ МАТЕРИАЛ ЗА 2 РИ И 3-ТИ КЛАС, А СЕГА И ЗА 3 ТИ И 4 ТИ КЛАСОВЕ , ВЪПРЕКИ ЧЕ СЕ ОБУЧАВАТ В САМОСТОЯТЕЛНА ФОРМА НА ОБУЧЕНИЕ , БЛАГОДАРЕНИЕ ПОМОЩТА НА ДОКАЗАНИЯТ ВИСОКО ПРОФЕСИОНАЛЕН ПОДХОД НА ТЕЗИ  ВЕЛИКОЛЕПНИ ВАШИ ПЕДАГОЗИ , КОИТО ТРЯБВА ДА СА ПРИМЕР ПРЕД  ВСИЧКИ  УЧИТЕЛИ ОТ СЪСЛОВИЕТОИ СИСТЕМАТА НА ОБРАЗОВАНИЕТО НИ И ДА БЪДАТ СТИМУЛИРАНИ МОРАЛНО И МАТЕРИАЛНО, ЗАЩОТО ТЕ ЗАСЛУЖАВАТ ТОВА УВАЖЕ НИЕ…!

               Уважаема ГОСПОЖО ДИРЕКТОР,

Във връзка с гореизложеното и в вр. с мое ЗАЯВЛЕНИЕ И БЛАГОДАРСТВЕНО ПИСМО ДО ВАС ,на моя Молба до Вас  със входящ №595 от 0406.2013г., със искане за отлагане на изпитите на децата ми за месец СЕПТЕМВРИ и във връзка с писмо от МОН с изх.№94/ЛЛ-216, от 2011г., в вр. с “регламента в чл.(1) от ППЗНП,че освен традиционната дневна и вечерна форма на обучение децата  могат да се обучават - ДИСТАНЦИОННО и в ИНДИВИДУАЛНА ФОРМА НА ОБУЧЕНИЕ и във връзка със Ваша Заповед №85/13.12.2011г. , със която като Директор, сте наредили от 13.12.2011г.,през  средата на месец ДЕКЕМВРИ  децата ми Мария - Йоана Миткова Димитрова ученичка (ТОГАВА) от 2 - ри клас , по предложение на училищното ръководство е преместена и с мое съгласие във 3 -ти  клас , а Серафим Митков Димитров , ученик от 1- ви  клас (ТОГАВА) е преместен във 2-ри клас на СОУ “Св.ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ  гр.Златица  , както и в вр. с Заповед №85/13.12.2011г. , проведените консултации за 2 ри и 3 ти класове и положени изпити по учебния материал , в резултата на което децата ми преминаха в по горни класове , а именно в 3 ти и 4 ти клас през учебната година! Във вр. с гореизложеното ВИ МОЛЯ за следното , а именно;

        Във вр. с гореизложеното Ви  ЗАЯВЯВАМ  и Ви МОЛЯ да бъде отложена датата за полагане на изпитите  на децата ми ;

Мария Йоана Миткова Димитрова ученичка от 4-ти клас и

Серафим Митков Димитров-ученик от  3- ти клас;

        От 01.09.2013г. , след 12.092013г. ПОРАДИ ЗАБОЛЯВАНЕ , ЗА КОЕТО ПРЕДСТАВЯМ НЕОБХОДИМИТЕ МЕДИЦИНСКИ!! ТОВА “ПЕРМАНЕНТНО”  ЗАБОЛЯВАНЕ , КАКТО СЕ ИЗРАЗИ ДИРЕКТОРКАТА НА УЧИЛИЩЕТО Е ПРИЧИНЕНО ПОРАДИ “НЕПРОВЕРЕНИТЕ ВАКСИНИ” ЗА СТРАНИЧНИ ДЕЙСТВИЯ , В ПОСЛЕДСТВИЕ НА КОЕТО БЕ РАЗБИТА И ИМУННАТА СИСТЕМА НА ДЕЦАТА МИ, А ЗА ТОВА АЗ НЯМАМ ВИНА И ДЪРЖАВАТА НОСИ ОТГОВОРНОСТ ПО ЧЛ.29, АЛ.(2) ОТ КОНСТИТУЦИЯТА НА Р.БЪЛГА РИЯ!!! ДЕЦАТА МИ - МАРИЯ ЙОАНА - ПОЛУЧИ ФОРМА НА “АУТИЗЪМ”, КОЙТО СЕ ПРОЯВЯВА ВЕЧЕ И В ПО - ИЗЯВЕНА ФОРМА, А СИНЪТ МИ СЕРАФИМ ДИМИТРОВ Е С “ЕПИЛЕПСИЯ” , И САМО ПРЕДИ СЕДМИЦА ОТНОВО СИ ГЛЪТНА ЕЗИКА И ЕДВА ГО СПАСИХ – НАДЯВАМ СЕ ВИЕ  КАТО ПЕДАГОЗИ ДА СТЕ ДОБРЕ ЗАПОЗНАТИ С ТАЗИ БОЛЕСТ –“ЕПИЛЕПСИЯ” – ДАНО НЕ СЕ СЛУЧВА НА ВАШИТЕ ДЕЦА…!!!? НАПОМНЯМ ВИ ,ЧЕ ТАЗИ ГОДИНА ПОЧИНА ДЕТЕ ОТ ЕПИЛЕПСИЯ СЛЕД ЧАС ПО ФИЗИЧЕСКО И НИКОЙ НЕ УСПЯ ДА МУ ПОМОГНЕ…ДЕТЕТО УМРЯ!? ЕТО ЗАЩО АЗ НАСТОЯВАХ И НАСТОЯВАМ ДЕЦАТА МИ ДА ПРОДЪЛЖАТ ДА УЧАТ ПО “САМОСТОЯТЕЛНА ФОРМА НА ОБУЧЕНИЕ” , КОЯТО Е НАПЪЛНО ЗАКОННА, С ЦЕЛ ДА СЕ СЪХРАНИ ЖИВОТА НА ДЕЦАТА МИ И ДА НЕ БЪДАТ ПОСТАВЕНИ В РИСКОВИ СИТУАЦИИ , КАТО ТАЗИ, ТЪЙ КАТО СА ДЕЦА СЪС “СПЕЦИАЛНИ ПОТРЕБНОСТИ” ! НО ПАК ВИ НАПОМНЯМ , ЧЕ ВИНАТА Е НА НЕДОБРОСЪВЕСТНИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ НА ВАКСИНИ , ЗА КОЕТО ВЕЧЕ СЕ ТРЪБИ В НЕТА , ЧЕ СА “ОПАСНИ ЗА ЗДРАВЕТО НА ДЕЦАТА” , АЗ ВЕЧЕ ГО ВИЖДАМ , КАТО РЕЗУЛТАТ ВЪРХУ МОИТЕ НЕВИННИ ДЕЦА -ДАНО НА ВАШИТЕ ДА НЕ СЕ СЛУЧВА, МОЖЕ БИ ЕДВА ТОГАВА ЩЕ МЕ РАЗБЕРЕТЕ…!? -        

        Освен това децата са тръгнали –ТРИ МЕСЕЦА ПО - КЪСНО от своите съученици  които са на редовно обучение и са били със три месеца напред със учебния материал и би било некоректно и несправедливо  децата ми да бъдат задължавани да изучат учебния материал за 5 месеца и 16 дена за, който срок дори и децата, които се обучават на редовни занятия не биха се справили , дори и със учителската  квалифицирана помощ  ! Напомням Ви, че децата ми , дори и да са надарени , те все пак са деца , а не супермени….!? Сами разбирате , че за 5 месеца е невъзможно да се запомни и усвои целия учебен материал , даже и от децата  които са на редовни учебни занятия , дори и с учителската квалифицирана помощ те пак изпитват затруднения…, нали така!?

         В вр. с гореизложеното и разговора ми по телефона на 03.09.2013г. с г-жа Нели Стефанова - Директор на СОУ “Св.”ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ “2080 гр.Златица, искам да изкажа своята благодарност за това , че проявява разбиране , но нека да Ви напомня , господа , че въпросното училище е “държавно” и по силата на чл.53 от Конституцията е достъпно до всички граждани на Р.България..!? И в р. с  писмо от МОН с изх.№94/ЛЛ-216, в вр. с “регламента  в чл.(1) от ППЗНП,че освен традиционната дневна и вечерна форма на обучение децата  могат да се обучават и ДИСТАНЦИОННО И ИНДИВИДУАЛНА ФОРМА НА ОБУЧЕНИЕ…, ЗА ДА БЪДЕ ДОСТЪПНО ОБРАЗОВАНИЕТО ДО ВСИЧКИ СЛОЕВЕ НА НАЦИЯТА НИ И ДА СЕ СЪХРАНИ – БЪЛГАРСКАТА НАЦИОНАЛНА КУЛТУРА, РЕЛИГИЯ И ЕДЕНТИЧНОСТ , А НЕ ЗАИНТЕРИСУВАНИ СЪМНИТЕЛНИ ЕЛЕМЕНТИ  ДА ИСКАТ ДА ПРЕМАХНАТ – БОТЕВ, ВАПЦАРОВ, ВАЗОВ И НАЦИОНАЛНИТЕ ГЕРОИ ОТ ОБЩООБРАЗОВАТЕЛНАТА НИ СИСТЕМА , ЗА ДА ЗАЛИЧАТ НАШАТА НАЦИОНАЛНА ЕДЕНТИЧНОСТ И ТОВА ЧЕ СМЕ ДОСТОЙНИ БЪЛГАРСКИ И ЕВРОПЕЙСКИ ГРАЖДАНИ, ТОВА ЦЕЛЯТ ВРАГОВЕТЕ НА Р. БЪЛГАРИЯ, ТЕЗИ КОИТО ИСКАТ БЪЛГАРИЯ ДА ИЗЧЕЗНЕ КАТО НАЦИЯ ОТ СВЕТА…!

        В тази връзка искам да отбележа , че аз и съпруга ми поет-композитор Митко Енчев Димитров , като творци , автори и изпълнители в прословутия Дует Ало duet_hello ,членове на “МУЗИКАУТОР”АД –БЪЛГАРИЯ”, сме оценени с творчеството ни , с песните ни , като например песента; “МОЛИТВА ЗА БЪЛГАРИЯ”  която Ви изпращам на CD , по текст на поетесата Пенка Минева – член на БАН и по музика на съпруга ми поет-композитор Митко Енчев Димитров, от ЮНЕСКО  като “НАЦИОНАЛНО ДУХОВНО НАСЛЕДСТВО” И В ТОЗИ ДУХ ВЪЗПИТАВАМЕ НАШИТЕ ДЕЦА…!!!

      Искам да отбележа , че децата ми проявяват ОРИЕНТАЦИЯ към “IT” формите на обучения и голям интерес към компютрите…!Надявам се ,че това ще допринесе до тяхното развитие като самостоятелни личности  с добра ориентация към реалността…, което само може да ме радва , като всяка майка и същото го пожелавам на всички родители..!

      Уведомявам Ви , че самата аз съм на свободна професия- композитор, и изпълнител във Дует Ало , на който дует албумите са на съхранение във Министерският съвет на Р. България и съм се ангажирала със самообразованието на децата си, а и съм работила като педагог !!!

             Предварително Ви благодаря и нека Бог да Ви пази …!!

Към Молбата прилагам , а именно;

        За на Мария Йоана Миткова Димитрова -  ученичка от 4 ти клас от СОУ “Св.ПАИСИЙ  ХИЛЕНДАРСКИ “2080 гр.Златица;

1. Копие от медицински документи !!!

2.На CD(електронен носител)

        а)Копия от Тестове за 4 ти клас на децата ми Мария Йоана  , на 1 бр.CD носители по предметите от изучавания материал през  учебната година ;

        б) Копие на тетрадките по математика – на същия CD носител;

        в) Копие на тетрадките по български.

        г) Копие от “ПОРТ ФОЛИОТО”на Мария Йоана Миткова Димитрова -  ученичка от 4 ти клас от СОУ “Св.ПАИСИЙ  ХИЛЕНДАРСКИ “2080 гр.Златица;

       За Серафим Митков Димитров - ученик от 3 ри  клас от ученик от 3 ри  клас от СОУ “Св.ПАИСИЙ  ХИЛЕНДАРСКИ “2080 гр.Златица;

3. Копие от медицински документи !!!

4.На CD(електронен носител)

        а)Копия от Тестове за 3 ти клас на Серафим Миткови Димитрови , на 1 бр.CD носители по предметите от изучавания материал през  учебната година ;

        б) Копие на тетрадките по математика – на същия CD носител;

        в) Копие на тетрадките по български.

        г) Копие от “ПОРТ ФОЛИОТО”на Мария Йоана Миткова Димитрова -  ученичка от 4 ти клас от СОУ “Св.ПАИСИЙ  ХИЛЕНДАРСКИ “2080 гр.Златица;

        з) Копие от “ПОРТ ФОЛИОТО”на Серафим Митков Димитров - ученик от 3 ри  клас от ученик от 3 ри  клас от СОУ “Св.ПАИСИЙ  ХИЛЕНДАРСКИ “2080 гр.Златица;

5.Копие от публикация за ;Дете почина след час по физическо – от Епилепсия;

Общо 2 бр. CD носителя.

Забележка; Тетрадките ще бъдат представени при провеждането на консултации

те и при полагането на изпитите , тъй като по тях децата се подготвят  за предстоящите изпити по учебния материал чрез – ПРЕГОВОР !

 

                                                             С УВАЖЕНИЕ;……………………….)

                                        (ЛИДИЯ ИВ. КАРАИВАНОВА-ДИМИТРОВА – ЛИДИЯ ОТ ДУЕТ АЛО.)

06.09.2013г.

гр.Златица.












Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hello
Категория: Музика
Прочетен: 574955
Постинги: 221
Коментари: 2
Гласове: 177
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930