Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2014 10:49 - СЛУЖЕБНАТА КАРТА (ЧЛЕНСКА КАРТА) НА ПОЕТ - КОМПОЗИТОР МИТКО ЕНЧЕВ ДИМИТРОВ!
Автор: hello Категория: Политика   
Прочетен: 2527 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.09.2014 13:58


http://bgcenter.net/users02/Image_235.png
ДО
                                              РПУ- ПИРДОП                                               КОПИЕ ДО;                                              РАЙОННА ПРОКУРАТУРА –                   ГР. ПИРДОП                                                Р. БЪЛГАРИЯ.                                                                         Правно основание;чл.45 в вр. С искане на съпруга ми по чл.35, В вр. с чл.31,ал.(3) ,ал.(4),чл.42, чл.6,чл.4 и чл.5от Конституцията на Р.България , в вр. С чл.4 и чл.103 от ИЗБОРЕН КОДЕКС Обн. ДВ. бр.9 от 28 Януари 2011г., изм. ДВ. бр.36 от 10 Май 2011г., изм. ДВ. бр.45 от 14 Юни 2011г., изм. и доп. ДВ. бр.17 от 21 Февруари 2013г., изм. ДВ. бр.66 от 26 Юли 2013г., отм. ДВ. бр.19 от 5 Март 2014г. ВЪЗРАЖЕНИЕ И ЖАЛБА От                г-жа Лидия Иванова Караиванова - Димитрова ЕГН - КОНСТИТУИРАН ПЪЛНОМОЩНИК – ПРЕДСТАВИТЕЛ НА АДРЕС ЗА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ –. И СЪПРУГА НА ПОЕТ – КОМПОЗИТОР Г-н Митко Енчев Димитров ЕГН5103035868 , Председател на Партия “Обединение за запазване на Богатствата на България” рег. По ЗПП с Решение от 11.07.1996г.при СГС под партида №161,том 4,стр.114, по ф.д.№3351/1996г. и Председател на НС на МТБ”Еврокапитал”АД – София , регистрирано в Агенцията по вписванията С Удостоверение с изх.№ 20101029115940/29.10.2010г., регистрирано и в Централния Депозитар на Р.България , изпълнителен Директор на Международна фондация Мисия SOS – БОРБА С БЕДНОСТТА, БЕЗРАБОТИЦАТА , КОРУПЦИЯТА, ИЗНУДВАНИЯТА, ЗАЩИТА НА ЧОВЕШКИТЕ ПРАВА – НА ОТЧЕТ НА ПРЕЗИДЕНТА НА Р. БЪЛГАРИЯ ПО КОНСТИТУЦИЯ И ЗАКОН.            Уважаеми дами и господа, В вр. С ваше писмо с изх.№8169/2014г., по повод на МОЛБА на съпруга ми ПОЕТ - КОМПОЗИТОР Г-н Митко Енчев Димитров , ЕГН5103035868 , до Министър  Председателя на Р.България, копие до Министъра на Правосъдието, копие до Министъра на вътрешните рабоди и копие до РПУ-Пирдоп , недоумявам какво отношение има тук Районната Прокуратура на гр.Пирдоп , при положение , че;         1. Титуляра на МОЛБАТА e  съпругът ми ПОЕТ - КОМПОЗИТОР Г-н Митко Енчев Димитров ЕГН5103035868 , и понеже е без адрес и лишен от правото му по чл.35 от Конституцията на Р.България по ваша вина и на прокуратурата в гр.Пловдив, той е посочил адреса ми за КОРЕСПОНДЕНЦИЯ , а аз съм само „ПОЩЕНСКА КУТИЯ – АДРЕС ЗА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ  , ИЗГЛЕЖДА САМО „Министерския Съвет правилно и по закон е адресирал отговора на Молбата на съпруга ми „ДО НЕГО – НА АДРЕС ЗА КОРЕСПОН ДЕНЦИЯ”,  за да бъде препредадена на адвокатите му , а и самият той е АДВОКАТ НА СВОБОДНА ПРОФЕСИЯ , на основание на ЗАКОНА ЗА „ХОБИТО ДА СТАНЕ ПРОФЕСИЯ” , тъй като той е практикувал Търговско Право -15 г . и Наказателно Право 14г. и иска само да се спазват законите и Конституцията на Р.България и да му бъдат върнати ЛИЧНИТЕ ДОКУМЕНТИ – ОТНЕТИ НЕЗАКОННО!         2. Именно в този смисъл той е посочил в Молбата си до вас , конкретно питане  видно от самата молба , В вр. с чл.31,ал.(3) ,ал.(4),чл.42, чл.6,чл.4 и чл.5 от Конституция та на Р.България , в вр. С чл.4 и чл.103 от ИЗБОРЕН КОДЕКС Обн. ДВ. бр.9 от 28 Януари 2011г., изм. ДВ. бр.36 от 10 Май 2011г., изм. ДВ. бр.45 от 14 Юни 2011г., изм. и доп. ДВ. бр.17 от 21 Февруари 2013г., изм. ДВ. бр.66 от 26 Юли 2013г., отм. ДВ. бр.19 от 5 Март 2014г. – ДА МУ БЪДЕ ИЗДАДЕН „ДОКУМЕНТ – СПРАВКА” , ДАЛИ Е ОБЯВЕН ОЩЕ ЗА ОБЩОНАЦИОНАЛНО ИЗДИРВАНЕ , ТЪЙ КАТО ДЕЛАТА СРЕЩУ НЕГО СА НЕДОПУСТИМИ И ПРОТИВОКОНСТИ ТОЦИОННИ – ВИДНО ОТ ДОКАЗАТЕЛСТВАТА И ВИДЕООБРЪЩЕНИЕТО МУ КЪМ БЪЛГАРСКИЯ НАРОД И ИЗКАЗВАНЕ НА ГЛ. ПРОКУРОР НА Р.БЪЛГАРИЯ , А В ТОЗИ РЕСОР Е КОМПЕТЕНТНО МВР – ОТДЕЛ ИЗДИРВАНЕ КЪМ МВР , А НЕ РАЙОННА ПРОКУРАТУРА ГР.ПИРДОП.!           3. Има заведена преписка До Гл.Прокурор на Р.България с вх.№7538/24.06.2014г. и с нов №10378/2014г. В вр. с СИГНАЛ ЗА ЗЛОУПОТЕРЕБА С ВЛАСТ И НАРУШАВАНЕ НА КОНСТИТУЦИОННИТЕ ПРАВА НА СЪПРУГА МИ , ПО ПОВОД НА „НЕДОПУСТИМИТЕ ДО СЪДА ДЕЛА , КАКТО СЕ ИЗРАЗЯВА ГЛ. ПРОКУРОР Г-Н ЦАЦАРОВ” , А КОЛКОТО МИ Е ИЗВЕСТНО ТАЗИ ПРЕПИСКА ПО ЗАКОН Е ПОДСЪДНА НА ГЛАВНА ПРОКУРАТУРА , А НЕ НА РАЙОННА ПРОКУРАТУРА ПИРДОП.!        Уважаеми дами и господа , Напомням Ви , че по тези преписки и дела , аз съм само една «ПОЩЕНСКА КУТИЯ» и не мога да ви бъда повече полезна , а и са ви известни съставите на чл.119 и чл.121 от НПК !? В доказателствата и материалите по делата ,съпруга ми, ви е предоставил достатъчно доказателства на DVD диска , от които е видно , А И В ИНТЕРНЕТ ПРОСТРАНСТВОТО, че той не е извършил никакво престъпление !!! Цял свят, господа, го разбра , само вие още не...!Тези доказателства и видео - обръщения и комюникета са публикувани в интернет пространството по молба на съпруга ми , който вие наклеветихте с незаконните си действия и публикации в медиите, за което би следвало да носите Накезателна отговорност по чл. 7 от Конституцията на Р.България , но съпруга ми е вярващ човек и ми каза по телефона; - „ПРЕДАЙ НА ТЕЗИ „ХОРА” , ЧЕ ЩЕ СПРА ВСИЧКИ ПРЕПИСКИ СРЕЩУ ТЯХ” В МОМЕНТА, В КОЙТО МИ ВЪРНАТ ЛИЧНИТЕ ДОКУМЕНТИ И ОСТАВЯТ СЕМЕЙСТВОТО МИ НА МИРА – ПО ЗАКОН”!!!                  ДОКУМЕНТА,  ПУБЛИКУВАН В МЕДИЙНОТО ПРОСТРАНСТВО СЕ СЧИТА ЗА НАПЪЛНО ЗАКОНОСЪОБРАЗЕН , СЪГЛАСНО  ЗАКОНА ЗА МЕДИИТЕ...!!!! АДРЕСИ НА ПУБЛИКАЦИИ ОТ ДОКАЗАТЕЛСТВА И СИГНАЛИ ДО ПРОКУРАТУРАТА И СЪДА В МЕДИИТЕ; Към Жаблата прилагам ;      1. Копия от Писмата отговор от Министерския съвет , адресирани до съпруга ми на „АДРЕС ЗА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ а а не лично до мен!!!      2.Копие от писмо отговор от 2011г от РПУ Пирдоп – че е обявен за издирване.!?      3.Копие от „СЛУЖЕБНА ЧЛЕНСКА КАРТА” на съпруга ми от фондация Мисия SOS – доказваща самоличноста му пред обществото и Президента на Р.България – по Конституция и закон !!!       4.Копие от писмо на РПУ Пирдоп от 18.09.2014г.                                                                                                                                     С УВАЖЕНИЕ;; (Лидия Иванова Караиванова Димитрова – Лидия от Дует Ало.) 26.09.2014г Копия от адресите на публикациите! http://bgcenter.net/users02/Image_235.png  



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hello
Категория: Музика
Прочетен: 574690
Постинги: 221
Коментари: 2
Гласове: 177
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930