Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2015 05:38 - ЛЮБОВТА НЕ Е ГРЯХ...!!! ОТ СТИХОСБИРКА „ТРУДНИ ВРЕМЕНА” НА ПОЕТ – КОМПОЗИТОР МИТКО ЕНЧЕВ ДИМИТРОВ – ГР.МОСКВА 1987 -2014Г.
Автор: hello Категория: Изкуство   
Прочетен: 1886 Коментари: 0 Гласове:
1



ЛЮБОВТА НЕ Е ГРЯХ...!!!

ОТ СТИХОСБИРКА ТРУДНИ ВРЕМЕНА”

НА ПОЕТ – КОМПОЗИТОР МИТКО ЕНЧЕВ ДИМИТРОВ – ГР.МОСКВА

1987 -2014Г.

ЛЮБОВТА НЕ Е ГРЯХ...!!!
image
image

 

ЛЮБОВТА НЕ Е ГРЯХ...!!!

В сънят си те видях....,

Далеч когато бях аз много млад...,

Не вярвах но разбрах....

В живота бе за мене шоколад...!!!

 

Щом първо те видах....,

През мене мина огън и искри....,

Тогава аз разбрах....,

Че ти си принц от моите

 

Не искам да съм Аз .....,

друеят отхвърлен на света...,

Не искам да съм вещ...,

Отдушник или проба в любовта...!!!

 

Не искам да си Ти....,

Измама и илюзия и грях....,

Несбъднати мечти....,

Да нямаш и от Бога даже страх...!!?

 

Да бъдем в този свят...,

Да бъдем (двама-2) аз и ти....,

Любов не значи грях....,

Щом истински обичаш ти помни....!!!

 

Щом в този пърстър свят....,

Единственна (за мен-2) си Ти....,

Любов не значи грях....,

Единствена и моя ти бъди....!!!

 

В сънят си те видях....,

Далеч когато бях аз много млад...,

Не вярвах но разбрах....,

В живота бе за мене шоколад...!!!

 

Щом първо те видах....,

През мене мина огън и искри....,

Тогава аз разбрах....,

Че ти си принц от моите мечти....!!!

 

И вече четвърт век....,

Сме само (двама-2) аз и ти....,

Щом верен си човек.....,

Бъди благословен от Бога ти....!!!

 

Стихотворението е посветено на българския народ – на всички политици през 23 годишния преход и на хората от ДС ,които се самозалъгват , че лъжата към народа не са “смъртен грях” !!? Време е за размисъл - братя и сестри….Но има все пак надежда – ОБЕДИНЕНИЕ НА НАРОДА…!
Автор;композитор Митко Енчев. 
Димитров.
Гр.Москва.
Забележка; Стихосбирката изпращам по куриер на съпругата си Лидия да я публикува в българските сайтове!



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hello
Категория: Музика
Прочетен: 573767
Постинги: 221
Коментари: 2
Гласове: 177
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031