Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2013 19:28 - КОЙТО Е ВЯРВАЛ ГОСПОДУ, НЕ Е БИЛ ПОСРАМЕН !
Автор: hello Категория: Музика   
Прочетен: 844 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 10.03.2013 19:43


                 КОЙТО Е ВЯРВАЛ  ГОСПОДУ,  НЕ Е БИЛ  ПОСРАМЕН !

                                               /Сир.2;10/

Когато  измъчената и изстрадала душа  на майчицата ми се отдели от тялото ..в този миг  на  смъртен  ужас ,нежните и

ласкави ръце на света Великомъченица Варвара , придружа  

вана от голяма свита свети мъченици и небесни  ангели  я поеха и веднага я отнесоха пред ПРЕСТОЛА на ГОСПОД ИИСУС ХРИСТОС .ТОЙ Я ПОЕ В ПРЕГРЪДКИТЕ СИ С ДУМИТЕ : ЕЛА МОЯ ВЪЗЛЮБЕНА И НЕКА ВСИЧКО МОЕ  ДА БЪДЕ  ТВОЕ ,ЗАТОВА,ЧЕ УСТОЯ ДОКРАЙ НА ВСИЧКИ СТРАДАНИЯ И НЕ ПРЕДАДЕ  МЕН  И МОИТЕ ВЕРНИ РАБИ…………….

Макар по Божия воля  да виждах всичко това, аз се тресях  в

невъобразим ужас ,треперех и молех БОГ  да вземе и моята душа

само и само да не виждам  страшните и чудовищни демони,които

искаха  да съборят къщата след като не успяха  да отнемат душата на майчицата ми … които ме притискаха до земята,

задушаваха  ме  и ме вкарваха в страшно отчаяние-тази борба

продължи до момента,в който СВ.СЕРАФИМ САРОВСКИ

 се появи с голямо войнство от небесните сили и  прогони тези бесове!

ЗА СЕТЕН ПЪТ РАЗБРАХ КОЛКО СА СИЛНИ  МОЛИТВИТЕ

НА  СВЕТИИТЕ НА ДЕЛО  И КОЛКО……. НИЩОЖНИ СМЕ

НИЕ  ХОРАТА!!!В този ужасен момент, смазана от силата на

демоните  аз разбрах,че те ми помрачават съзнанието и не ми дават дори и да се помоля!УЖАС,МРАК,БЕЗПОМОЩНОСТ УСЕЩАШ,ЧЕ СИ САМ В ЦЯЛАТА ВСЕЛЕНА И НИЩО НЕ МОЖЕШ ДА НАПРАВИШ!!!

ОПИТВАШ СЕ ДА СИ СПОМНИШ НЕЩО ,НО НИЩО НЕ СЕ ПОЛУЧАВА-ЗАЩОТО УЖАСЪТ НА ДЕМОНИТЕ,КОИТО ВИЖДАШ В МОМЕНТА ТИ  ПРЕЧИ ДА СИ СПОМНИШ ДУМИТЕ НА МОЛИТВАТА!!!СЕГА РАЗБРАХ КОЛКО  ВАЖНО Е НИЕ ХОРАТА  ТУК НА ЗЕМЯТА ,ДОКАТО ИМАМЕ ОЩЕ ВРЕМЕ ,ДА СЪБИРАМЕ НЕТЛЕННИТЕ СЪКРОВИЩА

 НА ПРАВОСЛАВНАТА ВЯРА, ЗА ДА ИМАМЕ ЗАПАС ПО ВРЕМЕ НА ТАЗИ УЖАСНА И НЕРАВНОСТОЙНА БИТКА,ПРЕЗ КОЯТО ЩЕ МИНЕ ВСЕКИ-АБСОЛЮТНО ВСЕКИ!!!!!!

МАЛКО ОЩЕ ОСТАВАШЕ И АКО НЕ БЯХ ПОЛУЧИЛА ПОМОЩТА НА МОИТЕ ЛЮБИМИ СВЕТИИ,ОГЛАВЯВАНИ ОТ СВ.СЕРАФИМ САРОВСКИ ,ДЕМОНИТЕ ЩЯХА ДА МЕ ЗАВЛЕКАТ СЪС СЕБЕ СИ !!!      

Трябва ние, хората, да си дадем сметка,че ако нашият милостив

 Бог иТворец оттегли своята закрила и благодат от света ,само за

секунди  земята ще бъде опустошена от демоните. Но молитвите на светиите спират все още тази драматична развръзка и най вече

МОЛИТВИТЕ НА ПРЕЧИСТАТА  ДЕВА МАРИЯ – БОЖИЯТА МАЙКА ,която на четиридесетия ден след смъртта

по Божията воля,както милостиво ми беше показано и по молитвите на св.Серафим

сред чудни ангелски песнопения с възгласи: --ДОСТОЙНА награди майчицата ми Мария с  –ВЕЛИКА СХИМА ЗА МЪЧЕНИЧЕСТВО!

По-късно майка ми Мария се яви като ангел-млада и красива както е на снимката на некролога,поместен във в-к ИСТИНА

.Яви се не само на мен и ни каза:

--АЗ  СЪЩЕСТВУВАМ, макар вие да не ме виждате и съм ТАМ,където се твори ДОБРОТО!!!

СЛАВА НА ГОСПОД БОГ,НА НЕГОВАТА ПРЕЧИСТА МАЙКА И НА ВСИЧКИ СВЕТИИ ВО ВЕКИ ВЕКОВ  АМИН!!! 

НЕКА ПО МОЛИТВИТЕ  НА БАТАШКИТЕ  МЪЧЕНИЦИ

НА НОВОСЕЛСКИТЕ МЪЧЕНИЦИ , НА СВ.ЗЛАТА МЪГЛЕНСКА ,НА МЪЧЕНИКА ЗА БЪЛГАРСКАТА СВОБОДА-

ВАСИЛ ЛЕВСКИ И ПО МОЛИТВИТЕ НА ВСИЧКИ ЗНАЙНИ И НЕЗНАЙНИ СВЕТИИ, ПОЖЕРТВАЛИ СЕБЕ СИ  ЗА БЛАГОТО НА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД  ДА СЕ ВЪЗСТАНОВИ  ДУХОВНОТО РАВНОВЕСИЕ И СОЦИАЛНАТА ПРАВДА

В НАШАТА РОДИНА !!!.........................................................?

.НО…….. КАК ЩЕ СТАНЕ ТОВА ,АКО  БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД 

НЕ  СЕ ПОКАЕ И НЕ СПРЕ  ДА УБИВА СОБСТВЕНИТЕ СИ

ДЕЦА? ДОКОГА МИЛИ БРАТЯ И СЕСТРИ НЯМА ДА СЕ КАЕМ ЗА  УБИТИТЕ ПРИ  АБОРТИТЕ МЛАДЕНЦИ???

image




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hello
Категория: Музика
Прочетен: 573784
Постинги: 221
Коментари: 2
Гласове: 177
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031