Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2011 12:41 - ВЗЕМЪТ ТИ ЛИЧНИТЕ ДОКУМЕНТИ-НЕЗАКОННО И СИ Г-Н "АУТ"....!!!?
Автор: hello Категория: Новини   
Прочетен: 1723 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 21.02.2011 11:29


 

                                                              ДО
                                                           
 МИНИСТЕРСТВОТО НА ВЪТРЕШНИТЕ  РАБОТИ

                                                             НА ВНИМАНИЕТО НА

                                                             МИНИСТЪР  Г-Н ЦВЕТАН  ЦВЕТАНОВ

                                                             Гр.София.

                                                             Копие До РПУ-Пирдоп в вр. с чл.142 и чл.128

                                                             Чл.118 От НК в вр. с Преписка за отвличане

                                                             През 2001г.

                                                             Копие До

                                                             Национален Статистически Институт

                                                             В вр. с ЗП -2011г.

Правно основание;чл.99, в вр. с чл.55

От НПК в вр. чл.133 ,чл.114,чл.104,

чл.107,в вр. с чл.270 и чл.121

от НПК , в вр. с чл.6, чл.35,чл.37 от

Конституцията на Р. България и в вр.

С НОХД 178/2010г. на с-в 100 на СРС

и в вр. с сл.д.№ 355/2001г. по описа на

ОСО при ОП гр.Пловдив и  в вр. с

чл.142 и чл.128 Чл.118 От НК в вр.

с Преписка за отвличане  през 2001г.

 

МОЛБА

                                                                        От

      Лидия Иванова Караиванова –Димитрова – ЕГН ххххххххххххххххх , живуща в гр.Пирдоп ул.Чавдар Войвода 18 - конституиран пълномощник на г-н Митко Енчев Димитров ЕГНххххххххххххх, обв. по  НОХД 178/2010г. на с-в 100 на СРС. и в вр. с сл.д.№ 355/2001г. по описа на ОСО при ОП гр.Пловдив.

              Уважаеми господин Министър ,

Обръщам се към Вас , по компетентност и като изключително честен човек и политик , по повод на незаконно отнетите лични документи на съпруга ми г-н Митко Енчев Димитров ЕГН5103035868 , обв. по  НОХД 178/2010г. на с-в 100 на СРС. и в вр. с сл.д.№ 355/2001г. по описа на ОСО при ОП гр.Пловдив!? Тъй като по въпросните дела съществуват не само предположения за преднамереност , но и доказателства за закононарушения и за умишлено отнемане на личните документи на съпруга ми г-н Димитров от следовател  Карабойчева , която незаконно е задържала личният му паспорт , ПРИ АРЕСТА МУ ПРЕЗ 2001г. – И ДО ДНЕС !? Забележете , след  като тя му е задържала “незаконно личния паспорт”, не му е издала документ на осн.чл.133 от НПК, с който той да се регистрира  на посочен от него адрес по силата и на осн. чл.35 от Конституцията на Р.България, което е нейно задължение  и с това тя УМИШЛЕНО го е поставила в невъзможност той да се регистрира на постоянен адрес , а това е негово конституционно право  като гражданин на Р. България и ЕС !!! С това си действие следовател Карабойчева  е станала причина за налагане на МНО ”Задържане под стража” на по - късен етап по второто следственно дело в Ст.Сл.Сл. -сега НОХД 178/2010г. на с-в 100 на СРС , срещу съпруга ми г-н Димитров !? Но тъй като той умишлено е лишен вече от личния си паспорт  от същата следователка , която му е наложила и веднъж мярка “Подписка”, той дефакто и деюре е господин “Никой” , тъй като не може да докаже по никакъв начин своята самоличност , а камо ли да се регистрира на адрес –Това е абсурдно!!!!? Съпругът ми г-н Димитров е вече без лични документи – 8 години по вина на същата следователка , а тя продължава да е все още на работа и да тормози семейството ми – невръстните ми деца и болната ми майка..!!? Изхождайки от Конституцията и закона за личните документи - стария личен паспорт и атрибутите в него са документ , който е задържан “неправомерно” и е единствения документ по закон , с който гражданите на Р.България се легитимират пред ЗАКОНА!!! Този документ удостоверяващ истинността за самоличността на лицето – е нужен при  всяко вписване на промяна на адресната регистрация или издаването на нови лични документи!!? Ето защо органите на реда не са открили съпруга ми г-н Димитров на стария адрес по регистрацията, вписана в личния паспорт , тъй като той не живее на този адрес и не са му разрешили да се регистрира на посочен от него постоянен адрес !!? Защото всеки нормален човек в тази държава  ще Ви отговори , че истинската  причина за нередовното призоваване на съпруга ми г-н Димитров в ОП - Пловдив е следовател Карабойчева!? Тъй като това просто е АБСУРДНО – Отнели са му  личните документи , тя му е казала следното;- “Отиваш и си вадиш нова лична карта и се регистрираш на адрес и чак тогава ще дойдеш при мен и ще ти върна стария личен паспорт…!?” – Това е закононарушение и е абсурд….!?Да го задължава да се регистрира - противозаконно  на адрес на който да го призовете в съда..!? Без да му издаде необходимият документ на осн.чл.133 от НПК …!? Нали разбирате добре , че едва ли някой администратор ще наруши законите и ще регистрира съпруга ми г-н Димитров на адрес , по силата на чл. 35 от Конституцията на Р. България…!!!!?

     Учуди ме също отговора на служители в РПУ-Пирдоп , когато занесох Обяснението до сл. Карабойчева – от ОП-Пловдив , което прилагам към молбата си , те останаха изненадани , че съпруга ми г-н Димитров е обявен за общо национално издирване и дори казаха , че няма нищо такова , кой казва истината СРС,СРП …!!?

     Възмутена съм от СРП и СРС , тъй като всички свидетели по това дело са акционери на МТБ”Еврокапитал”АД – София и са набрани от Прокуратурата по незаконно установеният ред в НПК и НК – от “Акционерната книга” на МТБ”Еврокапитал”АД – София, която забележете все още не е прикрепена към доказателствата по делото в СРС – което е в нарушение на чл.107 от НПК  и ако СРС приеме техните показания ;”че те не са акционери…и т.н.!?” То тогава тези свидетели трябва да бъдат съдени за ЛИХВАРСТВО и ЛЪЖЕСВИДЕТЕЛСТВО……., КАКТО ВИЕ ОБЯВИХТЕ ПРИ ОПЕРАЦИЯ ЛИХВАРИТЕ…!!!? Именно тази Акционерна книга с доброволните им подписи в нея  обезсмислят  хипотезата на СРП и СРС за престъпление по чл.209 и чл.290 НК срещу съпруга ми г- Митко Енчев Димитров и за това защитата е на мнение , че СРС и СРП умишлено не предоставят това веществено доказателство към делото в СРС и т. н…!? А да не коментираме , че обвиненията по чл.251 НК за нарушаване на стария валутен закон  също се опровергават , защото по делото са представени Протоколи , с които се прекратяват всички договори с Душан Стоич –Трейд – Лимасол Център Кипър и то пред много свидетели – “КОМИСИОНЕРИ”!? Това е сащо абсурдно..!?

МОЛЯ  на осн.чл.133 в вр. с чл. 270 от НПК и в вр. с НОХД 178/2010г. на с-в 100 на СРС И в вр. с чл.270 от НПК , да ми бъде издадено УДОСТОВЕРЕНИЕ , от което да е видно  дали съпругът ми г-н Митко Енчев Димитров ЕГН 5103035868  - “ИМА ПРЯКА ИЛИ КОСВЕНА ВИНА” за извършено умишлено нарушение на чл. 35 от Конституцията на Р. България , което е причина  за нередовното му призоваване по всички тези дела , тъй като няма постоянен адрес по Конституция , по вина на следовател  Карабойчева !? И тя имала ли е право да му задържи личния паспорт , след като познава законите в страната ни , тъй като все пак е следовател и е длъжна да се съобразява със законността и Консти туцията на Р. България..!? До колкото ми е известно , никой няма право да задържа документите на гражданите , освен ако те са осъдени и излежават присъда , но съпругът ми не е осъждан , а и презумпцията по чл.31 , ал.3 от Конституцията на Р. България  е категорична , тъй като Конституцията на Р. България по силата на чл. 5 е най - върховния закон и  другите закони не могат да и противоречат”!!!  

Моля да ми бъде издадено УДОСТОВЕРЕНИЕ  на осн. чл.133 от НПК, за да получа официална справка от Централния Депозитар на Р.България за изясняване на истината , за статута на свидетелите по делото на СРП и СРС , а именно;

                  А)“СВИДЕТЕЛИТЕ ПО НОХД 178/2010г. НА СРС - АКЦИОНЕРИ ли са на МТБ”Еврокапитал“АД-София  или НЕ !!? ИЛИ  СВИДЕТЕЛИТЕ СА ЛИХВАРИ … И ЛЪЖЕСВИДЕТЕЛСТВАТ……, КОЕТО Е ПОДСЪДНО С ЛИШАВАНЕ ОТ СВОБОДА , както твърдите Вие господин Министър на Вътрешните Работи !? При това положение съпругът ми няма вина и е обвинен “НЕЗАКОННО”  в престъпление което не е извършил!!!?

             3.Това УДОСТОВЕРЕНИЕ ми е необходимо, за да регистрирам съпруга ми г-н Димитров на адрес за да бъде преброен все пак, тъй като същата тази  следовател Карабойчева  осуетява и неговото преброяване…!?

            4.Моля да ми бъде отговорено ; След като многократно съм писала обяснения на тази следователка Карабойчева  ; до кога тя ще притеснява децата ми и майка ми, която е много болна жена …!? И няма ли да бъде наказана и  освободена от работа , след като по нейна вина  съпругът ми е без документи вече 8 години и без постоянен адрес …и е нарушила Конституцията на Р. България - Стига с това беззаконие..!?

           5.Моля в това Удостоверение има копие от текста или да бъде прикрепена преписката в РПУ-Пирдоп в вр. с чл.142 и чл.128 ,чл.118 От НК в вр. с Преписка за отвличане , организирано и извършено от Стефан Ножаров – Свидетел и граждански ищец по  НОХД 178/2010г. на с-в 100 на СРС и в вр. с сл.д.№ 355/2001г. по описа на ОСО при ОП гр.Пловдив и  в вр. с чл.142 и чл.128 Чл.118 От НК в вр. с Преписка за отвличане  през 2001г.                                           

       ТОВА УДОСТОВЕРЕНИЕ  МИ Е НЕОБХОДИМО ЗА УСТАНОВЯВАНЕТО НА ФАКТО ЛОГИЯТА И ДОКАЗВАНЕ НА НЕВИННОСТА НА СЪПРУГА МИ Г-Н ДИМИТРОВ ПО ПОВДИГНАТИТЕ ОБВИНЕНИЯ ПО НОХД 178/2010г. на с-в 100 на СРС В ВР. С ЧЛ.270 ОТ НПК , и в вр. с сл.д.№ 355/2001г. по описа на ОСО при ОП гр. Пловдив, КОЕТО ЩЕ ДАДЕ ВЪЗМОЖНОСТ НА СЪПРУГА МИ СЛЕД ПРОМЯНАТА НА МНО “ ЗАДЪРЖАНЕ  ПОД СТРАЖА” – която е незаконна , ТОЙ ДА СЕ РЕГИСТРИРА НА ПОСОЧЕН ОТ НЕГО АДРЕС ПО КОНСТИТУЦИЯ И ДА , СЛЕД КОЕТО ДА  БЪДЕ РЕДОВНО ПРИЗОВАН НА ПОСОЧЕНИЯ ОТ НЕГО АДРЕС ПО КОНСТИТУЦИЯ И ДА СЕ ДАДЕ ХОД И НА ДВЕТЕ ДЕЛА , ЗА ДА БЪДЕ ДОКАЗАНА НЕГОВАТА НЕВИННОСТ В СЪДА!!!

                Очаквам молбата ми да бъде удовлетворена.

 

  1. Към Молбата си представям и копие от Обясненията до седовател Карабойчева , чрез Началника на РПУ –Пирдоп – 2 бр.
  2. Представям и копие от Доказателство , че паспорта на съпруга ми е в Прокуратурата в гр.Пловдив.
  3. Копие от Документ – Образец за вписване и промяна на адресна регистрация , която е отказана от администрацията на Общината в гр.София – доказателство.

                                                                                 С уважение;…………………..)

                                                                           (Лидия Караиванова Иванова – Димитрова – Лидия от Дует Ало.)                 гр.Пирдоп.

                                                       

 











Тагове:   музика,   новини,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hello
Категория: Музика
Прочетен: 573903
Постинги: 221
Коментари: 2
Гласове: 177
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031