Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2013 07:06 - НАСРЕЩЕН ИСК ЗА 20.000.000.000ЛВ ПРОПУСНАТИ ПОЛЗИ И НАНЕСЕНИ ВРЕДИ И ЩЕТИ НА Р. БЪЛГАРИЯ ОТ СЪД, ПОЛИЦИЯ И ПРОКУРАТУРА...!!!
Автор: hello Категория: Новини   
Прочетен: 2117 Коментари: 0 Гласове:
1



                                                                       ДО

                                                                        ГЛАВНА ПРОКУРАТУРА

                                                                        НА ВНИМАНИЕТО  НА

                                                                        ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР НА

                                                                        Р.БЪЛГАРИЯ

                                                                        Г- Н ЦАЦАРОВ.

Правно основание;чл.45 в вр.

С чл.19,12,13, чл.6,чл.4 и чл.5

От Конституцията на Р.България

В вр. с престъпления по чл.282,

чл.143,ал.1,2 и чл.15 от НК.

 

СИГНАЛ  ЗА ЗБОУПОТРЕБА С ВЛАСТ, ВЛИЯНИЕ  И ПОДБУДИТЕЛСТВО КЪМ ЛЪЖЕСВИДЕТЕЛСТВАНЕ  И НАСРЕЩЕН ИСК

От

               Г-н Митко Енчев Димитров ЕГН5103035868 , Председател на Партия “Обединение за запазване на Богатствата на България” рег. По ЗПП с Решение от 11.07.1996г.при СГС под партида №161,том 4,стр.114, по ф.д.№3351/1996г. и Председател на НС на МТБ”Еврокапитал”АД – София , регистрирано в Агенцията по вписванията С Удостоверение с изх.№ 20101029115940/29.10.2010г., регистрирано  и в Централния Депозитар на Р.България , чрез г-жа Лидия Иванова Караиванова-Димитрова ЕГН…..КОНСТИТУИРАН ПЪЛНОМОЩНИК.

                       

                      УВАЖАЕМИ Г-Н  ГЛАВЕН ПРОКУРОР НА Р. БЪЛГАРИЯ,

 

     Протестирам срещу  Решение с вх.№ 11682/2009-05-12 за Служебно вписване  на промени в обстоятелствата с Подател; СГС-фирмено отделение  75 стая ,52 ,на 7 съдебен състав гр.София – за ЗАЛИЧАВАНЕТО НА ПАРТИЯ “ОБЕДИНЕНИЕ ЗА ЗАПАЗВАНЕ БОГАТСТВАТА НА БЪЛГАРИЯ” като незаконен и противоконституцио нен акт , в вр. със “Изборния кодекс” с които се налагат ОГРАНИЧЕНИЯ на гражданите на Р.България и умишлено ги лишават от правата им по чл.6,чл.57,чл.11 в вр.с чл.4  и чл.5  от Конституцията на Р.България, а именно;

 

Чл. 5. 
(1) Конституцията е върховен закон и другите закони не могат да й противоречат.
(2) Разпоредбите на Конституцията имат непосредствено действие.
(3) Никой не може да бъде осъден за действие или бездействие, което не е било обявено от закона за престъпление към момента на извършването му.

ЧЛ.31 ,АЛ.3 Обвиняемия се смята за невинен до установяване на противното с влязла в сила присъда.

Съучастие

Чл. 15. (1) Съучастници в извършването на умишлено престъпление са извършителите, подбудителите и помагачите.

(2) Извършител е този, който участва в самото изпълнение на престъплението.

(3) Подбудител е този, който умишлено е склонил другиго да извърши престъплението.

(4) Помагач е този, който умишлено е улеснил извършването на престъплението чрез съвети, разяснения, обещание да се даде помощ след деянието, отстраняване на спънки, набавяне на средства или по друг начин.

(5)Всички съучастници се наказват с наказанието, предвидено за извършеното престъпление.

(6)Подбудителят и помагачът не се наказват, ако по собствена подбуда се откажат от по-нататъшно участие и попречат да се извърши деянието или предотвратят настъпването на престъпните последици.

        В този смисъл ОСПОРВАМ ;АДМИНИСТРАТИВНИЯТ АКТ;

        1. Во;Оспорвам Определение от 16.05.2002г. на Наказателна колегия,11 състав на СРС по производство по чл.135 ,ал.1 от НПК ….., за незаконно извършване на обиск на ул.Люботрън по дознание № ЗМ 2087/02г., по описа на РПУ- СДВР и изземването на личните ми документи и служебни документи на МТБ”Еврокапитал”АД – София , КАТО НЕЗАКОННИ И ПРОТИВОКОНСТИТУЦИОН НИ СРЕЩУ МЕН , по силата на чл.44, ал.1 в вр. с чл.35, чл.48,чл.16 ,чл.19,чл.11,чл.12 ал.1и чл.6 и чл.5 от Конституцията на Р.България , в качеството ми на Председател на Надзорният Съвет на дружеството и действията  от страна на РПУ- СДВР и следовател Карабойчева от ПОП в вр. с сл.дело 355/2001г. видно от писмо 4492/1999г. на Районна Прокуратура гр. Пловдив, което действие от страна на следователката стана причина , аз да не мога да упражня въобще правото си по чл.35 от Конституцията на Р.България , в вр. с сл.д.№ 355/2001г. по описа на ОСО при ОП гр.Пловдив!? Тъй като по въпросното дело съществуват не само предположения за преднамереност , но и доказателства за закононарушения и за умишлено отнемане на личните ми документи от следовател  Карабойчева , която незаконно е задържала личният ми паспорт , ПРИ АРЕСТА МИ ПРЕЗ 2001г. – И ДО ДНЕС !? Забележете , след  като тя ми е задържала “незаконно личния паспорт”, не ми е издала документ на осн.чл.133 от НПК, с който той да се регистрирам  на посочен от мин адрес по силата и на осн. чл.35 от Конституцията на Р.България, което е нейно задължение  и с това тя УМИШЛЕНО ме е поставила в невъзможност да се регистрирам на постоянен адрес , а това е мое конституционно право  , като гражданин на Р. България и ЕС !!! С това си действие следовател Карабойчева  е станала причина за налагане на МНО ”Задържане под стража” на по - късен етап по второто следствено дело в Ст.Сл.Сл. -сега НОХД 178/2010г. на с-в 100 на СРС , срещу мен!? Но тъй като съм умишлено  лишен вече от личния си паспорт  от същата следователка , която ми е наложила и веднъж мярка “Подписка”, Аз дефакто и деюре съм господин “Никой” , тъй като не мога да докажа по никакъв начин своята самоличност , а камо ли да се регистрирам на адрес –Това е абсурдно!!!!? Аз съм вече без лични документи – 12 години по вина на същата следователка , а тя продължава да е все още на работа!!? Изхождайки от Конституцията и закона за личните документи - стария личен паспорт и атрибутите в него са документ , който е задържан “неправомерно” и е единствения документ по закон , с който гражданите на Р. България се легитимират пред ЗАКОНА!!! Този документ удостоверяващ истинността за самоличността на лицето – е нужен при  всяко вписване на промяна на адресната регистрация или издаването на нови лични документи!!? Ето защо органите на реда не са ме открили на стария адрес по регистрацията, вписана в личния паспорт , тъй като аз нямам  постоянен адрес по вина на тази следователка и не са ми разрешили да се регистрира на посочен от мен постоянен адрес !!? Защото всеки нормален човек в тази държава  ще Ви отговори , че истинската  причина за нередовното ми призоваване в ОП - Пловдив , в СРС и МВР е следовател Карабойчева!? Тъй като това просто е АБСУРДНО – Отнели са ми личните документи и тя ми каза следното;- “Отиваш и си вадиш нова лична карта и се регистрираш на адрес и чак тогава ще дойдеш при мен и ще ти върна стария личен паспорт…!?” – Това е закононарушение и е ПРАВЕН абсурд….!?Да ме задължава да се регистрирам - противозаконно  на адрес на който да бъда призован в съда или в МВР, без да ми издаде необходимият документ на осн.чл.133 от НПК …!? Нали разбирате добре  че едва ли някой администратор ще наруши законите и ще ме регистрира на адрес по силата на чл. 35 от Конституцията на Р. България…ПРОТИВОЗАКОННО!!!!?

       Във този смисъл твърдя, че са ми нарушени и правата по чл.35 , чл.42, ал.1 в вр. с правата ми по чл.48 ,чл.16 ,чл.19,чл.11,чл.12, ал.1 и чл.6 и чл.5 от Конституцията на Р.България , тъй като вече 12 г . (дванадесет години) съм без личните ми документи по вина на тази следователка - Карабойчева…!!!? С ТОВА СЛЕДСТВЕНОТО ДЕЛО В ПОП – ПЛОВДИВ  СТАВА ЯСНО , ЧЕ ТЕЗИ ГОСПОДА СЕ ОПИТВАТ ДА УКРИЯТ ОГРАБВАНЕТО И ИЗТОЧВАНЕ НА АГЕНЦИЯТА ПО ДЪРЖАВНИ ВЗЕМАНИЯ ЧРЕЗ НЕЗАКОННАТА ПРОДАЖБА НА ДЪРЖАВНА СОБСТВЕНОСТ , С КОЯТО СА  ЗАПЛАТИЛИ ДЪРЖАВНО ВЗЕМЕНЕ В ПОЛЗА НА ЛИЧНИ ЧАСТНИ ИНТЕРЕСИ , ЗА КОЕТО АЗ НЯМЯМ ВИНА , А ТОВА МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРОВЕРЕНО ОТ ВАС..!? ЗАЩОТО ДЪЛГА НА ”ЗАВОДА ЗА БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ В ГР.СЛИВЕН” , КЪМ БИВШАТА БСИ”МИНЕРАЛБАНК”АД СОФИЯ КОЙТО Е 120.000 Щ.Д. , А ПАЗАРНАТА ЦЕНА НА ЗАВОДА Е 3.000.000 Щ.Д. , КОЯТО Е ПРИСВОЕНА ОТ ОЛИГАРСИТЕ  СЪЩИТЕ КОИТО ИСКАТ , ЧРЕЗ МОЕТО ФИЗИЧЕСКО ПРЕМАХВАНЕ ДА ЗАЛИЧАТ СЛЕДИТЕ ОТ КРАЖБИТЕ И БЕЗЗАКОНИЕТА СИ…!? КОЛКОТО ДО  ТОВА , ЧЕ СЪМ НАПРАВИЛ  НЕСЪЩЕСТВУВАЩ АПОРТ, ЯВНО ПАК НЕ СА НАЯСНО,  ТЪЙ КАТО  СЪМ АПОРТИРАЛ НЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯТА НА ЗАВОДА  КЪМ   БСИ ”МИНЕРАЛБАНК”АД СОФИЯ  ВЪРОСНИТЕ 120.000 Щ.Д. , А РАЗЛИКАТА ДО ПАЗАРНАТА ЦЕНА НА ЗАВОДА, КОЯТО Е 2.880.000 Щ.Д., НА КОЯТО ПО ДОГОВОРИ СЪМ СОБСТВЕНИК….!?

         ЕТО ЗАЩО ТВЪРДЯ , ЧЕ ТОВА ОПРЕДЕЛЕНИЕ от 16.05.2002г. на Наказателна колегия,11 състав на СРС по производство по чл.135 ,ал.1 от НПК ….., за незаконно извършване на обиск на ул.Люботрън по дознание № ЗМ 2087/02г., по описа на РПУ- СДВР и изземването на личните ми документи и служебни документи на МТБ”Еврокапитал”АД – София , КАТО НЕЗАКОННИ И ПРОТИВОКОНСТИТУЦИОННИ СРЕЩУ МЕН , по силата на чл.44, ал.1 в вр. с чл.35, чл.48,чл.16 ,чл.19,чл.11,чл.12 ал.1и чл.6 и чл.5 от Конституцията на Р.България ,И  ТЕЗИ АКТОВЕ СА НЕЗАКОННИ И ПРОТИВОКОНСТИТУЦИОННИ И ТРЯБВА ДА БЪДАТ ОТМЕНЕНИ ОТ ВАС!!!

         2. Ро;Оспорвам Решение № 178/2010г. на СРС по НОХД 178/2010г. на с-в 100 на СРС , по обвиненията , че съм нарушил стария валутен закон и са ми повдигнали обв. По чл.251 от НК и т.н., тези господа пак показват не компетентност  неграмотност и че не познават законите и раздават правосъдие наляво и надясно без да са компетентни…!? Защото съдейки от иззетите договори на дружеството с г-н Душан Стоич при моя арест , явно или не доглеждат или недовиждат или са неграмотни , защото;

        1-А/. Въпросните договори са подписани като “Консултански Договори” и в тях аз съм се подписал , като Председател на Надзорния съвет на МТБ ”Евро капитал”АД – София, а като такъв аз нямам ПРЕДСТАВИТЕЛНА ВЛАСТ ПО ТЪРГОВСКИЯ ЗАКОН на осн.чл. 242 , което прави тяхното обвинение не само смешно , но противозаконно…!!!? ОСВЕН ТОВА ТЕЗИ ДОГОВОРИ НЯМАТ ДЕЙСТВИЕ ТЪЙ КАТО СА ПРЕКРАТЕНИ С ПРОТОКОЛИ , КОИТО СА  ПРЕДСТАВЕНИ Н СРС.ОЩЕ ПОВЕЧЕ ТОВА ДЕЛО СПОРЕД ЧЛ.5 ,АЛ.3 ОТ КОНСТИТУЦИЯТА НА  Р. БЪЛГАРИЯ  е Е НЕЗАКОНО ,ЗАЩОТО ТОЗИ ЧЛЕН ГЛАСИ СЛЕДНОТО, А ИМЕННО;”НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ОСЪДЕН ЗА ДЕЙСТВИЕ ИЛИ БЕЗДЕЙСТВИЕ, КОЕТО НЕ Е БИЛО ОБЯВЕНО ОТ ЗАКОНА ЗА ПРЕСТЪПЛЕНИЕ КЪМ МОМЕНТА НА ИЗВЪРШВАНЕТО МУ. А ТЕЗИ ДОГОВОРИ СА ПОДПИСАНИ ПРЕЗ МЕСЕЦ  НОЕМВРИ 1999г. И СА ПРЕКРАТЕНИ 30 ДЕНА ПО КЪСНО , А ПРОКУРАТУРАТА СЕ Е СЕЗИРАЛА ЕДВА  ПРЕЗ 2001Г. , КОГАТО ВЕЧЕ СТАРИЯТ ВАЛУТЕН ЗАКОН НЕ СЪЩЕСТВУВА В ПРАВНИЯТ МИР И ТОВА ОБВИНЕНИЕ Е НАЗАКОННО И ПРОТИВОРЕЧИЕ НА СЪЩИЯ ТОЗИ ЧЛ.5 ОТ КОНСТИТУЦИЯТА НА Р. БЪЛГАРИЯ!! Въпреки че са прекратени тези договори са подновени и преподписани едва през месец май 2002г., когато е увеличен и уставния капитал на дружеството.Така че за адвокатите ми и за мен тези обвинения са незаконни и несъстоятелни…!!!

       3 -То;. Оспорвам Решение № 178/2010г. на СРС по НОХД 178/2010г. на с-в 100 на СРС и Обвинителен акт на СРП от 23.11.2005г., по обвиненията , че съм измамил граждани , с цел лично облагодетелстване и е повдигнато обв. по чл. 209 от НК и т.н. ,тъй като това дело е образувано НЕ ПО ЗАКОНОУСТАНОВЕНИЯТ РЕД В Р.БЪЛГАРИЯ !!!Тези господа отново пледират - некомпетентност , неграмотност и некадърност!? ТЕЗИ ПРОКУРОРИ , СЪДИИ И ЗАИНТЕРЕСОВАНИ ОСОБИ НЕ СА НАЯСНО СЪС ЗАКОНОДАТЕЛСТВОТО, ЗАЩОТО САМИ ПОПАДНАХА В КАПАНА СИ , КАТО НАБРАХА “СВИДЕТЕЛИТЕ СИ” ПО ТОВА ДЕЛО , НЕ ПО НАДЛЕЖНИЯТ РАЗРЕШЕН ОТ ЗАКОНА РЕД , А ОТ “НЕЗАКОННО ОТ ЗАДЪРЖАНАТА АКЦИОНЕРНА КНИГА НА ДРУЖЕСТВОТО МТБ”Еврокапитал”АД – София , КАТО НЕЗАКОННИ И ПРОТИВОКОН СТИТУЦИОН АКТ СРЕЩУ МЕН И ДРУЖЕСТВОТО,  В ПРОТИВОРЕЧИЕ на чл.44, ал.1 в вр. с чл.35 чл.48,чл.16 ,чл.19,чл.11,чл.12 ал.1и чл.6 и чл.5 от Конституцията на Р.България !!! ТЕЗИ АКТОВЕ СА НЕЗАКОННИ И ПРОТИВОКОНСТИТУЦИОННИ  ЗАЩОТО ТЕЗИ “СЛУЖЕБНИ ЛИЦА И ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА РЕДА И ЗАКОНА”  ПРИЗО ВАХА И НАСТРОИХА АКЦИОНЕРИТЕ НА ДРУЖЕСТВОТО СРЕЩУ МЕН И ГИ НАКАРАХА ДА ЛЪЖАТ В СЪДА! НЕЩО ПОВЕЧЕ – СЪДИЯ ВИОЛИНА ДЖИЖЕВА ОТ СЪСТАВ 100 НА СРС , ЗАЯВЯВА НЕКОЛКОКРАТНО ПРЕД ЗАЩИТАТА МИ , ЧЕ НЯМА ДА ПРЕДСТАВИ “ЗАДЪРЖАНАТА АКЦИОНЕРНА КНИГА НА МТБ”Еврокапитал”АД – София , КЪМ ДОКАЗАТЕЛСТВАТА ПО ДЕЛОТО , КОЕТО Е СЪЩО ЗАКОНОНАРУШЕНИЕ , И ПО ТОЗИ НАЧИН СА ВЪВЕЛИ В ЗАБЛУДА “АКЦИОНЕРИТЕ – СВИДЕТЕЛИ ПО ДЕЛОТО” И СЕГА ТЕ ЩЕ ТРЯБВА ДА НОСЯТ НАКАЗАТЕЛНА ОТГОВОРНОСТ ЗА ЛИХВАРСТВО И ЛЪЖЕСВИДЕТЕЛСТВО ПО ЧЛ.286,ЧЛ.287 И ЧЛ.287а от НК И ДА СИ ПОТЪРСЯТ АКЦИИТЕ ОТ ЦЕНТРАЛНИЯ  ДЕПОЗИТАР НА Р. БЪЛГАРИЯ…!!!ТЕЗИ АКТОВЕ И ДЕЙСТВИЯ ОТ СТРАНА НА СГП, СРП, МВР И СРС ТРЯБВА ДА БЪДАТ ОТМЕНЕНИ ОТ ВАС!!!

          2А/. Оспорвам Протокол от 15.09.2003г. в вр. С Определение на СРС –Наказателна колегие 19 състав и Протест от прокурор Яни Костов пред СГС от 16.09.2009г. и Протокол на СГС от 24. Септември 2009г. за това че ми беше наложена  “незаконно” МНО в вр . с фалшивото дело в СРС , спретнато пак по политически причини , за да не мога да участвам в политическия живот в Р.България! Защото през месец октомври  , когато се готвехме да участваме с партията й на местните избори , бях арестуван отново , за да ми предявят МНО “Задържани под стража” пак незаконно по вина на следовател Карабойчева…!? Да не ви обяснявам, че като ме арестуваха нямаха официална заповед за задържането ми дори и за 24 часа , едва в неделята намериха подходящ   прокурор да издаде тази заповед , но вече в нарушения на закона! А да не коментираме , че не бях отведен за медицински преглед , както е по закон , това също е закононарушение!? До кога!!!?Това дело в СРС е  “Правен абсурд” както се изразиха много адвокати , тъй като МВР задържа при ареста ми през 2001г., личните ми документи и документи и Акционерната книга на дружеството МТБ”Еврокапитал”АД – София регистрирано в Агенцията по вписванията с Удостоверение с изх.№ 20101029115940/29.10.2010г., регистрирано  и в Централния Депозитар на Р.България !? Тези същите господа следователи и прокурори призоваха незаконно като свидетели , акционерите от акционерната книга на дружеството и ги накараха да лъжат пред органите на властта , но тъй като тези “свидетели” са акционери и са вписани в Централния Депозитар , те трябва да носят отговорност по ч.286 от НПК.Да не коментираме и не компетентността на следователите и прокурорите по това дело в СРС , с което ме обвиняват в нарушаване на Старият валутен закон по чл.251 от НК , който забележете е отпаднал през 2000г., а те образуват делото през 2002г. в нарушение на чл.5, ал.2 от Конституцията на Р.България!? Още повече , че тези договори са подписани от мен, като Председател на Надзорния съвет на дружеството МТБ”Еврокапитал”АД – София , в което дружество аз нямам Представителна власт по силата на чл. 242 от ТЗ  и те нямат стойност , а камоли да са факт и доказателство за престъпление което е много смешно !!?Още повече тези същите договори са прекратени 30 дена по късно и нямат  никакво правно действие!Тези договори са преподписани едва през месец май 2002г., когато е увеличен и уставният капитал на дружеството на основание ЗДЛ !!!Което е напълно законно!

        В този смисъл Вие трябва да се произнесете  и във връзка  с фарса със така наречения свидетел по делото в СРС г-н Стефан  Ножаров – Свидетел и граждански ищец по  НОХД 178/2010г. на с-в 100 на СРС срещу който има Преписка за отвличане  през 2001г. в вр. с чл.142 и чл.128 Чл.118 От НК , който ме отвлече преби и направи опит да ме ликвидира физически…при това , че имах имунитет като кандидат депутат по същото време , защото тогава бяхме в предизборна кампания , но все пак бях отвлечен , а той остана ненаказан от закона , дори го направиха свидетел срещу мен , кого защитават господата от СРП и СРС…..!? Как  му казвате на това…!?Както Вие се изразявате по медиите ; -“Тези срамни и недопустими дела..”…!?

 

Всички тези незаконни действия на Полиция , Следствени органи, Прокуратурата и Съда нанесоха ОГРОМНИ ЩЕТИ - ЗА Р.БЪЛГАРИЯ , ЗА ПРАВОСЛАВНАТА ЦЪРКВА , за дружеството , семейството ми и личния ми живот в размер на 20.000.000.000 лв. ( ДВАДЕСЕТ МИЛИАРДА ЛЕВА), ПО ВЪПРОСНИЯ ДОГОВОР С УКРАЙНА ЗА СРОК ДО 30 ГОДИНИ , А И С ТОВА СИ ДЕЙСТВИЕ СЪЩИТЕ ДЪРЖАВНИ ОРГАНИ И ИНСТИТУЦИИ  СА ОСУЕТИЛИ И НАПРАВИЛИ НЕВЪЗМОЖНА ПОМОЩТА КЪМ БЪЛГАРСКАТА ПРАВОСЛАВНА ЦЪРКВА  В РАЗМЕР НА 90 % ОТ НАСРЕЩНИТЕ МИ ДОГОВОРИ С УКРАЙНА ЗА СРОД ДО 30 Г. , КАТО ТОВА Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, ПРОТИВ ПРАВОСЛАВНАТА НИ ЦЪРКВА И СЪХРАНЯВАНЕТО НА БЪЛГАРИЯ..!?

       Ето, това аз намирам за противозаконно и Политическа дискриминация и нарушаване  на правата ми по гореизложените членове и чл.38 от Конституцията на Р.България ! А това е умишлено  поведение на властимащите към мен и семейството ми , а също и към тези ,които споделят моите възгледи за демокрация и политически плурализъм!?

              ЕТО ЗАЩО, МОЛЯ , НА ОСН. ЧЛ.307 ОТ НПК ПО ГОРЕИЗЛОЖЕНОТО ОТ МЕН  КАТО УСТАНОВИТЕ НЕСЪОТВЕТСТВИЯТА МЕЖДУ ЗАКОНА И КОНСТИТУЦИЯТА НА Р. БЪЛГАРИЯ  И ДА ОТМЕНИТЕ ТЕЗИ ПОРОЧНИ “ПРАВНИ АБСУРДИ” – ПРОТИВОКОНСТИ ТУЦИОННИТЕ АКТОВЕ НА ДЪРЖАВАТА, ИЗВЪРШЕНИ ОТ СРС, СГС , ПРОКУРАТУРА И СЛ. ОРГАНИ И ДА МИ БЪДАТ ВЪЗСТАНОВЕНИ КОНСТИТУЦИОННИТЕ ПРАВА , КАТО ЗАКОНОНАРУШИТЕЛИТЕ И СВИДЕТЕЛИТЕ ПО ТЕЗИ ПОРОЧНИ ДЕЛА ДА ПОНЕСАТ СВОЯТА ОТГОВОРНОСТ ПО ЧЛ.143, ЧЛ.282 И ЧЛ.15 ОТ НК,  ЗА ПОДБУДИТЕЛСТВО КЪМ ЛЪЖЕССВИДЕТЕЛСТВАНЕ - ПРЕД ДЪРЖАВНИТЕ ОРГАНИ И НА ОСН. ЧЛ.7 ОТ КОНСТИТУЦИЯТА НА Р.БЪЛГАРИЯ! ДА БЪДЕ ЗАВЕДЕН “НАСРЕЩЕН ИСК” НА ОСН.ЧЛ.307 ОТ НК, ЗА ПРОПУСНАТИ ПОЛЗИ И НАНЕСЕНИ ОГРОМНИ ЩЕТИ - ЗА Р.БЪЛГАРИЯ , ЗА ПРАВОСЛАВНАТА ЦЪРКВА , за дружеството , семейството ми и личният ми живот в размер на 20.000.000.000 лв. ( ДВАДЕСЕТ МИЛИАРДА ЛЕВА) ПО ВЪПРОСНИЯ ДОГОВОР С УКРАЙНА ЗА СРОК ДО 30 ГОДИНИ!!!

             Моля , Г-Н ГЛАВЕН ПРОКУРОР, НА Р. БЪЛГАРИЯ - да се произнесете относно гореизложеното от мен и приложените доказателства и факти  , за да спре този Политически геноцид и да ми бъдат възстановени Конституционните права , като гражданин на Р.България и да ми бъдат върнати незаконно отнетите лични документи и Акционерната книга на дружеството , в която са се подписали всички призовани свидетели –акционери , незаконно набрани по делото в СРС !И да се произнесете относно законността на МНО , тъй като не по моя вина съм без постоянен адрес , а са ми отнети противозаконно и документите и правата ми по чл.35 от Конституцията на Р. България от Ваш служител !!!ДА БЪДЕ ВЪЗСТАНОВЕНА ПАРТИЯТА –“ОБЕДЕНИНИЕ ЗА ЗАПАЗВАНЕ БОГАТСТВАТА НА БЪЛГАРИЯ” , ЗАЩОТО СЪЩАТА Е ЗАЛИЧЕНА, В ПРОТИВОРЕЧИЕ НА ЧЛ.5 ОТ КОНСТИТУЦИЯТА НА Р. БЪЛГАРИЯ…!!!

           В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ ЩЕ СЧИТАМ , ЧЕ ПРАВОСЪДНАТА СИСТЕМА В Р.БЪЛГАРИЯ ОБСЛУЖВА ЛОБИСТКИ ИНТЕРЕСИ , КОИТО ЗАСТРАШАВАТ “НАЦИОНАЛНАТА СИГУРНОСТ” И  ЛИШАВАТ БЪЛГАРСКИТЕ ГРАЖДАНИ ОТ ПРАВАТА ИМ ПО ЧЛ.19 ОТ КОНСТИТУЦИЯТА НА Р. БЪЛГАРИЯ , БЪЛГАРСКАТА ПРАВОСЛАВНА ЦЪРКВА И МИРЯНИТЕ И ОТ ЗАКОННИТЕ ПРИХОДИ ПО ДОГОВОРИТЕ МИ С УКРАЙНА ЗА 18.650.000.000ЛВ. ЗА СРОК ДО 30 Г. , КАТО СЕ ИМА В ПРЕДВИД , ЧЕ ФИНАНСОВОТО СЪСТОЯНИЕ НА Р. БЪЛГАРИЯ Е ПЛАЧЕВНО И САМО ЧОВЕК , КОЙТО Е ПРОТИВ СЪЩЕСТВУВАНЕТО НА ДЪРЖАВАТА – Р. БЪЛГАРИЯ И ЗАКОНЪТ , КОЙТО ГАРАНТИРА  НА ВСИЧКИ ГРАЖДАНИ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА ЕДНАКВИ ПРАВНИ УСЛОВИЯ ЗА СТОПАНСКА ДЕЙНОСТ , КАТО ПРЕДОТВРАТЯВАТ ЗЛОУПОТРЕБИ С МОНОПОЛИЗМА  НЕРЕАЛНАТА КОНКУРЕНЦИЯ И ЗАЩИТАТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ , БИ ПОДКРЕПИЛ “ПОРОЧНАТА ПРАКТИКА НА ФАЛШИВИТЕ ПОРЪЧКОВИ ДЕЛА В СЪДЕБНАТА СИСТЕМА НА Р. БЪЛГАРИЯ”…, НАДЯВАМ СЕ ЧЕ ВИЕ СТЕ ДОСТОЕН БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИН И МИЛЕЕТЕ ЗА БЪЛГАРИЯ, БЪЛГАРСКИЯ НАРОД И ПРАВОСЛАВНАТА НИ ВЯРА И ЕДВА ЛИ БИХТЕ ПОДДЪРЖАЛИ ИСЛЯМИЗИРАНЕТО НА Р.БЪЛГАРИЯ И НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ, КОЕТО Е НЕДОПУСТИМО……!!!?

         Към жалбата си прилагам и следните доказателства и документи НА CD НОСИТЕЛ, а именно;

1. Доказателства по делото в СРС на CD  НОСИТЕЛ – СЕ НАМИРАТ В ВЪРХОВНИЯТ АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД НА Р. БЪЛГАРИЯ ПРИЕТИ С ЖАЛБА №17602/04.11.2011г.

2.Копие от Уведомително писмо от Национална следствена служба за извзетите документи и личен паспорт от МВР на Адрес за кореспонденция;ул.Чавдар Войвода №18 , гр.Пирдоп.

3.Копие от Уведомително писмо от Министерството на вътрешните работи и доказателства и къде се намират в момента и задържаната акционерна книга на дружеството , от която СРП е набрала незаконно свидетелите си за кореспон денция;ул.Чавдар Войвода №18 , гр.Пирдоп. 4.Копие от Обвинителен акт на СРП от 23.11.2005г., по обвиненията , че съм измамил граждани , с цел лично облагодетелстване и е повдигнато обв. по чл. 209 от НК.

4.Копие от Решение за регистрация на партията Обединение за запазване богатствата на България.

5.Копие от решение на СГС за заличаване на партията Обединение за запазване богатствата на България.

6.Копие от ПРОВАЛЕНИЯ ДОГОВОР ЗА 20.000.000.000ЛВ. ОТ СЪД, ПОЛИЦИЯ И ПРОКУРАТУРА..!!!

7.Копие от пълномощното за съпругата ми Лидия Димитрова.

Забележка; Жалбата изпращам по куриер на съпругата ми Лидия Димитрова  да я подаде ДО ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР на Р.България – Г-Н ЦАЦАРОВ . ЖАЛБА ДА БЪДЕ ПУБЛИКУВАНА В ИНТЕРНЕТ ПРОСТРАНСТВОТО ЗА ДА ВИДЯТ ВСИЧКИ БЪЛГАРСКИ И ГРАЖДАНИ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ , ЧЕ В Р. БЪЛГАРИЯ ВЛАСТИТЕ НАРУШАВАТ КОНСТИТУЦИЯТА И ГРАЖДАНКИТЕ ПРАВА НА ХОРАТА…!!!! ЕТО ЗА ТОВА СА ТЕЗИ ПРОТЕСТИ И ХОРАТА И ТЕ СА ПРАВИ…!!!

                                                                                  С УВАЖЕНИЕ;………………..;

(Митко Енчев Димитров -,Председател

20.10.2013г.                                           на ГД“Обединение за запазване

гр.МОСКВА.                                             на Богатствата на България” и

Председател на НС на МТБ”Еврока

питал”АД – София.)

 






Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hello
Категория: Музика
Прочетен: 575262
Постинги: 221
Коментари: 2
Гласове: 177
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930