Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2011 12:22 - ДО МИНИСТЪР ИГНАТОВ-ОФИЦИАЛНО!!!
Автор: hello Категория: Политика   
Прочетен: 1042 Коментари: 0 Гласове:
0



                                                                                                        ДО

МИНИСТЕРСТВОТО НА

ОБРАЗОВАНИЕТО НА Р.БЪЛГАРИЯ.

КОПИЕ;

ДО

Директора

на НУ “ Тодор Влайков “   ГР.ПИРДОП.

 

МОЛБА ЗА ОТПИСВАНЕ ОТ У-ЩЕ

ВЪВ ВРЪЗКА С ПРЕМЕСТВАНЕ В ДРУГО УЧЕБНО ЗАВЕДЕНИЕ

                                                                     От

Лидия Иванова Караиванова –Димитрова – ЕГНххххххххххххх , живуща в гр.Пирдоп ул.Чавдар Войвода 18, МАЙКА на Мария Йоана Миткова Димитрова - ученичка от 2 ри “Б”  клас и Серафим Митков Димитров - ученик от 1 ви “В” клас от НУ “Тодор Влайков”  гр.Пирдоп.

ПРАВНО ОСНОВАНИЕ; чл.45 и 

чл.47 , ал.(1), ал(2) от Конституцията

на Р .България и в вр. С писмо от МОН

с изх.№94/ЛЛ-216, в вр. с “регламента

в чл.(1) от ППЗНП,че освен традиционната

дневна и вечерна форма на обучение

децата  могат да се обучават и

ДИСТАНЦИОННО;

            Уважаема ГОСПОЖО ДИРЕКТОР,

Моля децата ми Мария - Йоана Миткова Димитрова ученичка от 2 ри “Б”  клас и Серафим Митков Димитров ученик от 1 ви “В” клас от НУ ” Тодор Влайков”  гр.Пирдоп да бъдат отписани от Вашето учебно заведение във  връзка с моя Молба до Министерството на Образованието и отговор на молбата ми от тях с изх.№94/ЛЛ-216, в която се посочва  и “регламентира в чл.(1) от ППЗНП , че освен традиционната дневна и вечерна форма на обучение , децата  могат да се обучават и ДИСТАНЦИОННО….”.

Причините заради които отписвам децата си от Вашето учебно заведения са следните , а именно; 

1.      Тъй като правата на децата ми не бяха зачетени , съгласно чл.29 и чл.52, ал.(2) , чл. 13 ал.(3) от Конституцията на Р.България  в НУ”Тодор Влайков”  гр.Пирдоп , защото училищните власти не признаха медицинските документи , които съм им представила и не са извинили отсъствията  на децата ми  по болест и не намерихте някакво разумно решение децата да не повтарят пак класа за поредна 2 или 3 година  заради отсъствия по болест,  които отсъствия трябваше да бъдат извинени по закон , а и дъщеря  ми е посещавала 2 ри клас до месец март 2009г. включително и по закон не би следвало да ги оставят отново да повтарят класа ! Да не коментираме , че децата ми вече са резистентни към лекарствата и антибиотиците…!!!

2.      Аз съм на мнение, че към децата ми и семейството ми има формирана “ДИСКРИМИНАЦИЯ” ПО ПОЛИТИЧЕСКИ ПРИЧИНИ , за което децата ми най-малко имат някаква вина ! Многократно съученици на дъщеря ми Мария Йоана са казвали следното , а именно; - “баща ти и майка ти са престъпници…и т.н….!!” Да не говорим , че в тоалетните са я ритали  заради което беше оперира на от херния…, за което аз Ви предупредих многократно , но Вие казахте , че ; -”Това не е Ваш проблем….!!!”!Питам се тогава , на кого доверяваме възпитанието на децата си в училищата! Това е  още една причина , поради което желая децата ми да бъдат преместени в друго учебно заведение , тъй като няма гаранции за здравето и живота им…!! Те трябва да се обучават на ДИСТАНЦИОННО ДОМАШНО ОБУЧЕНИЕ”, регламентирано в чл.(1) от ППЗНП, че освен традиционната дневна и вечерна форма на обучение децата  могат да се обучават и ДИСТАНЦИОННО….”!!!

3.      Да не коментираме , че в НУ”Тодор Влайков"  гр.Пирдоп, няма въведен предмет “ВЕРОУЧЕНИЕ” , заради което съм категорично против , децата ми да се обучават в противоречие на традиционната ни вяра, съгласно чл.13 от Конституцията на Р.България..!!!

              Надявам се молбата ми да бъде уважена…!ДЕЦАТА СА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО КОМПЮТЪРНО ГРАМОТНИ…, А АЗ СЪМ БИЛА ПРЕПОДАВАТЕЛ  В НАЧАЛНИТЕ КЛАСОВЕ В СИСТЕМАТА!

 

Към молбата си прилагам копие от документи и писма , а именно;

1 Копие от Молбата ми с вх.№94ЛЛ-551 от 13.09.2011г.

2.Копие от Бележника на Мария и др. документи на  CD.

3.Копие от Писмо  с изх.№ 7981/17.09.2011г. , на Министерството на Правосъдието

от което е видно , че срещу съпруга ми композитор Митко Енчев Димитров няма никакви дела , за да го клеветят пред съучениците на децата му и пред обществото което няма друго обяснение освен - “ДИСКРИМИНАЦИЯ” ПО ПОЛИТИЧЕСКИ ПРИЧИНИ .

 

                                                             С УВАЖЕНИЕ;)

                                        (ЛИДИЯ ИВ. КАРАИВАНОВА-ДИМИТРОВА – ЛИДИЯ ОТ ДУЕТ АЛО.)

25.09.2011г.

гр.Пирдоп.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hello
Категория: Музика
Прочетен: 575513
Постинги: 221
Коментари: 2
Гласове: 177
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930