Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2013 11:13 - ДО ВСИЧКИ ПРОТЕСТИРАЩИ…!!!ВЪПРЕКИ БЕЗЗАКОНИЯТА НА ВЛАСТТА , ПЪТЯ КЪМ ПРОМЯНАТА ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ТРЯБВА ДА МИНЕ ПО ЗАКОНА , КОЙТО СЪЩЕСТВУВА…!!!ДРУГОТО Е БЕЗУМИЕ…!!
Автор: hello Категория: Политика   
Прочетен: 950 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2013 11:26


image
ДО ВСИЧКИ ПРОТЕСТИРАЩИ…!!!ВЪПРЕКИ БЕЗЗАКОНИЯТА НА ВЛАСТТА , ПЪТЯ КЪМ ПРОМЯНАТА ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ТРЯБВА ДА МИНЕ

ПО ЗАКОНА , КОЙТО СЪЩЕСТВУВА…!!!ДРУГОТО Е БЕЗУМИЕ…!!!

  МИЛИ  БРАТЯ И СЕСТРИ , УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА – НАРОДЕ МОЙ…!!!

       ИЗХОЖДАЙКИ ОТ МОТИВИТЕ ВИ И ОТ РЕАЛНОСТТА И ТАКА НАРЕЧЕНИЯ СЪМНИТЕЛЕН ЗАКОН - “ ИЗБОРЕН КОДЕКС” СМЕ ДЛЪЖНИ ДА ВИ ПРЕДЛОЖИМ СТАВОНИЩЕТО НА ПРАВНИЯ ОТДЕЛ НА ГД”ОБЕДИНЕНИЕ ЗА ЗАПАЗВАНЕ БОГАТСТВАТО НА БЪЛГАРИЯ” , КАТО МОЖЕ БИ НАЙ - МЪДРО …, ЗАЩОТО;

      1.АКО ПРЕДПОЛОЖИМ , ЧЕ ПРЕЗИДЕНТЪТ ИЛИ ПАРЛАМЕНТЪТ ОТМЕНИ 4% БАРИЕРА И РАЗРЕШИ МАЖОРИТАРНО ИЗБИРАНЕ НА ДЕПУТАТСКИТЕ ЛИСТИ ,ТО ТОГАВА СЕ ПОЯВЯВА ДРУГА ПРЕЧКА , КОЯ ТО НИКАК НЕ Е ЗА МАЛОВАЖНА , А ИМЕННО;

      2.ИЗИСКВАНИЯТА ПО

                                            ИЗБОРЕН КОДЕКС

Обн. ДВ. бр.9 от 28 Януари 2011г., изм. ДВ. бр.36 от 10 Май 2011г., изм. ДВ. бр.45 от 14 Юни 2011г., изм. и доп. ДВ. бр.17 от 21 Февруари 2013г.

СА НЕИЗПЪЛНИМИ , ЗАЩО…!?ПРОЧЕТИ И ЩЕ РАЗБЕРЕШ…!?

Раздел III.
Изборни системи

Система при избор на народни представители

Чл. 5. (1) Изборите за народни представители се произвеждат по пропорционална изборна система с кандидатски листи на регистрирани в многомандатни изборни райони:

1. (изм. - ДВ, бр. 17 от 2013 г.) партии и коалиции от партии;

2. независими кандидати.

(2) В разпределението на мандатите на национално ниво участват партиите и коалициите от партии, получили не по-малко от четири на сто от действителните гласове в страната и извън страната, както и независимите кандидати, получили действителни гласове не по-малко от районната избирателна квота.

 

Методика за разпределение на мандатите

Чл. 9. Разпределението на мандатите по кандидатски листи се извършва съгласно методиката по чл. 26, ал. 1, т. 27.

 

Глава четвърта.
ИЗБОРНИ РАЙОНИ

Раздел I.
Общи положения

Видове изборни райони

Чл. 66. (1) За произвеждане на изборите територията на страната се разделя на изборни райони.

(2) Изборният район е съвкупността от избирателните секции на дадена територия и може да бъде едномандатен или многомандатен.

(3) Изборният район е едномандатен, когато в него се избира един кандидат или една кандидатска двойка от една и съща кандидатска листа.

(4) Изборният район е многомандатен, когато в него се избират двама или повече кандидати.

Раздел II.
Изборни райони при избори за народни представители

Определяне на изборните райони и броя на мандатите

Чл. 67. (1) За произвеждане на избори за народни представители територията на страната се разделя на 31 многомандатни изборни района, в това число три в област София-град и два в област Пловдив. Останалите изборни райони съвпадат с границите на областите.

(2) Наименованията, границите и номерацията на изборните райони се определят от президента на републиката не по-късно от 71 дни преди изборния ден.

(3) (Изм. - ДВ, бр. 17 от 2013 г.) Централната избирателна комисия определя броя на мандатите за всеки многомандатен изборен район въз основа на единна норма на представителство за цялата страна в зависимост от броя на населението по данни, предоставени от Националния статистически институт на база резултатите от последното преброяване на населението, не по-късно от 70 дни преди изборния ден, като използва метода на най-големия остатък. Броят на мандатите в многомандатен изборен район не може да бъде по-малък от 4.

Глава шеста.
ПАРТИИ, КОАЛИЦИИ ОТ ПАРТИИ И ИНИЦИАТИВНИ КОМИТЕТИ

Раздел I.
Участие в изборите

Общи изисквания

Чл. 76. (1) Всяка партия може да участва във всеки отделен вид избори самостоятелно или в коалиция от партии с други партии.

(2) Всяка партия може да участва във всеки отделен вид избори само в една коалиция от партии.

(3) Всяка партия или коалиция от партии, регистрирана в Централната избирателна комисия, може да участва в изборите за общински съветници, кметове на общини и кметове на кметства в състава на различни за всеки отделен вид избори местни коалиции от партии или самостоятелно.

(4) Инициативни комитети за издигане на независими кандидати могат да се създават и участват във всеки отделен вид избори.

Раздел II.
Депозит за участие в изборите

Внасяне на депозит

Чл. 78. За участие във всеки един от изборите за народни представители, за президент и вицепрезидент на републиката и за членове на Европейския парламент от Република България партиите и инициативните комитети внасят безлихвен депозит по сметка в Българската народна банка.

 

 

Размер на депозита и възстановяване

Чл. 79. (1) За изборите за народни представители, за президент и вицепрезидент на републиката и за членове на Европейския парламент от Република България депозитът по чл. 78 за партиите и инициативните комитети е 10 000 лв.

(2) В срок 7 дни от обявяване на окончателните резултати от изборите с решение на Централната избирателна комисия депозитът се възстановява на:

1. партиите:

2. инициативните комитети, чиито кандидати са получили:

а) гласове не по-малко от една четвърт от районната избирателна квота в изборите за народни представители;

Раздел V.
Регистрация на инициативните комитети

Участие в изборите

Чл. 96. В изборите участват инициативните комитети, регистрирани във:

1. Централната избирателна комисия - при избори за президент и вицепрезидент на републиката и за членове на Европейския парламент от Република България;

2. районните избирателни комисии - при избори за народни представители;

3. общинските избирателни комисии - при избори за общински съветници и кметове.

Създаване, представителност и ред за регистриране

Чл. 97. (1) За издигане на независим кандидат се създава инициативен комитет от трима до 7 избиратели с постоянен адрес или адрес на пребиваване - за гражданите на друга държава - членка на Европейския съюз, на:

1. територията на изборния район - при избори за народни представители и за общински съветници и кметове;

2. територията на страната - при избори за членове на Европейския парламент от Република България.

(2) За издигане на кандидати за президент и вицепрезидент на републиката се създава инициативен комитет с не по-малко от 21 избиратели с постоянен адрес на територията на страната.

(3) Всеки избирател може да участва само в един инициативен комитет.

(4) Членовете на инициативния комитет определят с решение лицето, което да го представлява.

(5) Инициативният комитет представя заявление за регистрация, подписано от всички членове на инициативния комитет, не по-късно от:

1. 60 дни преди изборния ден при избори за президент и вицепрезидент на републиката и за членове на Европейския парламент от Република България;

2. 50 дни преди изборния ден при избори за народни представители;

3. 55 дни преди изборния ден при избори за общински съветници и кметове.

(6) Заявлението по ал. 5 се подава от лицето, представляващо инициативния комитет.

(7) В заявлението по ал. 5 се посочват:

1. имената и единният граждански номер на избирателите по ал. 1, т. 1 - при избори за народни представители и по ал. 2; имената и единният граждански номер (личен номер) на избирателите по ал. 1, т. 1 - при избори за общински съветници и кметове и по т. 2;

2. за издигане кандидатурата на кой гражданин за независим кандидат се създава инициативният комитет;

3. искане за регистрация на инициативния комитет за участие в изборите;

4. адрес и телефон за връзка.

(8) Към заявлението по ал. 5 се прилагат:

1. решение за създаване на инициативния комитет и решение за определяне на лицето, което да го представлява;

2. нотариално заверени образци от подписите на лицата, участващи в инициативния комитет;

3. декларация по образец, подписана от всеки член на инициативния комитет, че отговаря на условията по чл. 3;

4. декларация по образец, подписана от всеки член на инициативния комитет, че няма да обработва и предоставя личните данни на включените в подписката за подкрепа на независимия кандидат лица за други цели, освен предвидените в този кодекс;

5. удостоверение за новооткрита банкова сметка на лицето, представляващо инициативния комитет, която ще обслужва само предизборната кампания.

(9) Съответната избирателна комисия извършва проверка на заявлението и приложените към него документи. При установяване на непълноти съответната избирателна комисия дава незабавно указания за отстраняването им в срок до три дни, но не по-късно от крайния срок за регистрация.

(10) В случай че указанията по ал. 9 не са изпълнени в срок, съответната избирателна комисия отказва регистрация.

(11) Отказът на Централната избирателна комисия може да се обжалва пред Върховния административен съд по реда на чл. 26, ал. 8.

(12) Отказът на районната или общинската избирателна комисия може да се обжалва пред Централната избирателна комисия по реда на чл. 29, ал. 3, съответно по реда на чл. 33, ал. 3.

Глава седма.
КАНДИДАТИ

Раздел I.
Общи положения

Издигане на кандидати

Чл. 98. (1) Кандидати за всеки вид избор могат да издигат партии, коалиции от партии и инициативни комитети на избирателите за издигане на независими кандидати.

(2) Партиите и коалициите от партии, които издигат кандидати, трябва да отговарят на изискванията на Закона за политическите партии и на изискванията на този кодекс.

Кандидатски листи

Чл. 99. (1) Кандидатите, издигнати от партии и коалиции от партии, се подреждат в кандидатски листи.

(2) Коалициите от партии участват в изборите с обща кандидатска листа. Участващите в тях партии не могат да участват със самостоятелни листи.

(3) Всеки независим кандидат, както и кандидатите за кметове образуват самостоятелна кандидатска листа.

             В ТОЗИ СМИСЪЛ;

ТЪЛКУВАНЕТО И СТАНОВИЩЕТО НА ПРАВНИЯ ОТДЕЛ НА ГД ”ОЗБ БЪЛГАРИЯ” Е СЛЕДНОТО;

    1.) -БЕЗУМИЕ Е ВСЕКИ МАЖОРИТАРЕН ДЕПУТАТ, ИЗДИГНАТ ОТ ИНИЦИАТИВНИТЕ КОМИТЕТИ ОТ ПО 7 ЧЛЕНА , КОИТО ИМАТ ПРАВО ДА ИЗДИГАТ САМО ПО ЕДИН КАНДИДАТ ДЕПУТАТ ОТ МАЖОРИТАРНИТЕ ЛИСТИ НА ПРОТЕСТИРАЩИТЕ ДА ИЗПЪЛНЯТ ИЗИСКВАНИЯТА  ЗА 7.000 ПОДПИСА  ЗА ВНАСЯНЕ НА ДОКУМЕНТИ В ЦИК..!? ТОВА СА ПРИМЕРНО 120 ДЕПУТАТА – ЗА ЕВЕНТУАЛНО МНОЗИНСТВО В НОВИЯ ПАРЛАМЕНТ ПО 7. 000 ПОДПИСА , СА РАВНИ НА 840.000 ПОДПИСА , КОИТО ЗА ТОЗИ КАТЪК  ПЕРИОД ОТ ДВА МЕСЕЦА Е НЕВЪЗМОЖНО ДА БЪДАТ СЪБРАНИ , КАТО СЕ ИМА В ПРЕДВИД И РАЗНОГЛАСИЯТА И РАЗЦЕПЛЕНИЕТО НА ПРОТЕСТИРАЩИТЕ…!!!?

     2.) - БЕЗУМИЕ Е ВСЕКИ МАЖОРИТАРЕН КАНДИДАТ ЗА ДЕПУТАТ ДА ИЗПЪЛНИ ИЗИСКВАНИЯТА ЗА ТАКСАТА ОТ ПО 10. 000ЛВ. (ДЕПОЗИТ) по чл. 78 за партиите и инициативните комитети е 10 000 лв. ЗА ВНАСЯНЕ НА ДОКУМЕНТИ В ЦИК..!?ТОВА СА ПРИМЕРНО -120 КАНДИДАТ ДЕПУТАТА ПО 10.000ЛВ ДЕПОЗИТ ЗА ВСЕКИ ТОВА СЕ РАВНЯВА НА -1. 200.000 ЛВ., МНОГО ТОЛЯМА СУМА…!?

    3.) -НЯМА НИКАКВИ ГАРАНЦИИ , ЧЕ ТОЗИ КАНДИДАТ - ДЕПУТАТ ЩЕ ПОЛУЧИ  4/100 ОТ ГЛАСОВЕТЕ НА ГЛАСОПОДАВАТЕЛИТЕ НА ТЕЗИ ИЗБОРИ ПО РАЗЛИЧНИ ПРИЧИ НИ…., КАТО СЕ ИМА В ПРЕДВИД , ЧЕ ХОРАТА СА ОЗВЕРЕНИ КЪМ ПОЛИТИКАТА И 23 ГОДИШНОТО РАЗГРАБВАНЕ НА ДЪРЖАВАТА , А И ВИЕ НЕ СТЕ ОБЕДИНЕНИ И ЕДИННИ…!?

     4.) –ТОЗИ, ВЪПРОСЕН “НЕЗАВИСИМ КАНДИДАТ - ДЕПУТАТ” , НЕ МОЖЕ ДА ДАДЕ ГАРАНЦИИ , ЧЕ ПАК НЯМА ДА СЕ ПОВТОРЯТ СЪЩИТЕ КОРУПЦИОННИ ПРАКТИКИ В НОВОТО НАРОДНО СЪБРАНИЕ , ЗАЩОТО НЯМА КАК ДА ГО КОНТРОЛИРАТЕ…!?

     5.)  - НАЙ НАКРАЯ – ИЗЛИШНАТА “БУМАЩИНА И БЮРОКРАЦИЯТА В СЪДА..” ЩЕ ВИ ЗАБАВЯТ!!!?

      ВСИЧКО ТОВА ОБЕЗСМИСЛЯ ТОЗИ ПЪТ , ПО КОЙТО СТЕ ТРЪГНАЛИ….!!!САМИ ЩЕ СЕ УВЕРИТЕ И ЩЕ СТИГНЕТЕ ДО ТОЗИ ИЗВОД , НО ЩЕ БЪДЕ КЪСНО…!!!

     ТОВА, КОЕТО СПОРЕД  ПРАВНИЯ ОТДЕЛ НА ГД”ОЗБ БЪЛГАРИЯ” Е РЕАЛНО И МОЖЕ ДА СТАНЕ ИЗПЪЛНИМО И ЩЕ ИМА НАЙ - ГОЛЯМ ЕФЕКТ , ЗА ДА ВЛЕЗЕТЕ В НОВИЯ ПАРЛАМЕНТ КАТО МНОЗИНСТВО, Е ДА СЕ ОРГАНИЗИРАТЕ И ДА ПОТЪРСИТЕ НЯКОЯ ГОТОВА “НЕОМАСКАРЕНА ПАРТИЯ ПРЕЗ 23 ГОДИШНИЯ ПРЕХОД” , НА КОЯТО ПАРТИЯ РЪКОВОДСТВОТО ЩЕ Е ГОТОВО ДА ВИ Я ОТСТЪПИ И ДА СИ  ИЗБЕРЕТЕ “НОВО ВАШЕ РЪКОВОДСТВО И ПРОГРАМА” ЗА ДА МОЖЕТЕ ТОВА “НОВО ОБСТОЯТЕЛСТВО ДА ГО ВПИШЕТЕ В СГС ИЛИ ДРУГ СЪД  И ДА ПОЛУЧИТЕ АКТУАЛНО СЪСТОЯНИЕ И ЕДВА ТОГАВА , ДА СЪБЕРЕТЕ САМО 10. 000 ПОДПИСА , НО ЗАБЕЛЕЖЕТЕ САМО 10.000 ПОДПИСА , КАКТО И САМО 10.000 ЛВ. ДЕПОЗИТ , А НЕ ЗА ВСЕКИ , КАКТО Я МИСЛИТЕ!!  ТОГАВА ЕДВА МОЖЕ ДА СЕ ЯВИТЕ НА ИЗБОРИ  КАТО РАВНОСТОЙНИ ПО ЗАКОН И ДА ПОЛУЧИТЕ ДАЙ БОЖЕ “(МНОЗИНСТВО)” И ДА ПРОМЕНИТЕ КОРУМПИРАНАТА СИСТЕМА И МОДЕЛ НА УПРАВЛЕНИЕ…!!!

Регистрация на коалиции от партии

Чл. 84. (1) Коалиции от партии за участие в изборите могат да образуват само партиите, регистрирани в Централната избирателна комисия по реда на чл. 82.

(2) Коалициите от партии по ал. 1 се регистрират въз основа на заявление за регистрация, представено в Централната избирателна комисия не по-късно от 50 дни преди изборния ден. Заявлението се подписва от лицата, представляващи коалицията от партии според решението за образуването й. Заявлението може да бъде подписано и от лица, изрично упълномощени от представляващите коалицията.

(3) В заявлението по ал. 2 се посочват:

1. пълното или съкратено наименование на коалицията от партии според решението за образуването й;

2. пълното или съкратено наименование на коалицията от партии, заявено за отпечатване върху бюлетините (бюлетината);

3. искане за регистрация за участие в изборите;

4. адрес и телефон за връзка.

(4) Към заявлението за регистрация коалицията от партии представя:

1. удостоверение за регистрация по чл. 26, ал. 1, т. 10 за всяка от участващите в нея партии;

2. решение за образуване на коалицията от партии, подписано от лицата, представляващи партиите;

3. образец от подписите на лицата, представляващи коалицията от партии;

4. образец от печата на коалицията от партии, ако има такъв;

5. (доп. - ДВ, бр. 17 от 2013 г.) удостоверение за новооткрита банкова сметка след решението за създаване на коалицията на името на една от включените в състава й партии, която ще обслужва само предизборната кампания;

6. пълномощно от лицата, представляващи коалицията от партии, в случаите, когато документите се подават от упълномощени лица.

(5) Централната избирателна комисия извършва проверка на заявлението и приложените към него документи. При установяване на непълноти Централната избирателна комисия дава незабавно указания за отстраняването им в срок до три дни, но не по-късно от крайния срок за регистрация.

(6) В случай че указанията по ал. 5 не са изпълнени в срок, Централната избирателна комисия отказва регистрация.

(7) Отказът за регистрация може да се обжалва пред Върховния административен съд по реда на чл. 26, ал. 8.

 

 ТАКАВА РЕАЛНА ВЪЗМОЖНОСТ ИМА , АМА ПИТАЙТЕ …!? “С ПИТАНЕ ДО ЦАРИГРАД СЕ СТИГАЛО…!?”!

 

КОМЕНТАРА Е КОПИРАН ОТ

САЙТА НА ГД”ОЗБ БЪЛГАРИЯ”  










Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hello
Категория: Музика
Прочетен: 574709
Постинги: 221
Коментари: 2
Гласове: 177
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930