Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2013 11:53 - “ЛЪЖАТА СМЪРТЕН ГРЯХ”
Автор: hello Категория: Политика   
Прочетен: 1245 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 image  

“ЛЪЖАТА СМЪРТЕН  ГРЯХ”

 

Аз съм българин и нося име свято..,

Българин родих се тук на таз земя..,

Българин от семето Кубратско…

Мразя да живея във лъжа…!!!

 

Днес ме лъжат политици, и месии..,

Лъжат ме те  просто ей така…,

Лъжат те  за всичко, всичко…,

За тях истината  е лъжа..!

 

И тъй в лъжа си ние  живеем ,

лъжат се еди през друг…!

Но кога ще проумеем…,

Че с лъжа умира се , до тук…!?

 

Решили те без мен съдбата…,

на моята Родина ,на жена, деца…,

решили да затрият ми душата…,

но не са познали за това…!!!

 

Е, дано сте по щастливи…,

и живейте си във тоз лъжовен свят…,

аз обаче лъжата не признавам…,

за мен лъжата си е смъртен грях…!

 

На лъжата  и краката и са  къси…,

и добре че е така….,

То иначе тя ще повлече надолу  всички…,

на дъното на Ада , при смъртта…!!!

 

 

Стихотворението е посветено на българския народ

С пожелание да си отворим очите и да спрем да вярваме на лицемерието на душевадците…..!!!
Автор;композитор Митко Енчев 
Димитров.

Гр.Москва.

Забележка; Стихосбирката изпращам по куриер на съпругата си Лидия да я публикува в българските сайтове !!!  




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hello
Категория: Музика
Прочетен: 573793
Постинги: 221
Коментари: 2
Гласове: 177
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031